Odlet směr Vietnam

Ahoj,

v době, kdy čtete tento článek, pravděpodobně už sedím v letadle a jsem někde mezi Prahou a Frankfurtem nad Mohanem. Každou chvíli doletím do Frankfurtu, kde je přestupujeme na letadlo do Vietnamu - náš cíl je Ho Či Minovo Město. Vietnam si projedeme od jihu na sever, máme na to celý měsíc, přilétám 5.8. (odlet z Hanoje). Nemusíte se o mě bát, nejedu tam sama, jsme celý zájezd - já, přítel, přítelova maminka a další čtyři lidi - takže se neztratíme. Navíc jsem jak chodící lékárna, nemůže mě nic překvapit. Ale abych byla upřímná, tak se strašně těším, ale taky se trošku bojím. Především toho, jak tam na mě lidi budou reagovat - přece jenom jde na první pohled poznat, že jsem turistka. A moje Vietnamština je na úrovni tak tříletého dítěte. Taky tam asi bude pořádné vedro. Nikdy jsem nebyla dál než dvě hodiny letu letadlem, takže vlastně ani nevím, co od toho čekat. Ale těším se, těším :).

Tímto bych se vám chtěla omluvit, že tady pravděpodobně nepřibyde moc článků. Možná se mi podaří nějaké přednastavit, možná budu mít ve VN nějaký nápad když budu u internetu a napíšu článek odtamtud, ale rozhodně nebudu u internetu pořád, tedy nebudu moci reagovat. Ale nebojte se, v srpnu to zase doženu, můžete čekat spoustu fotek a článků o Vietnamu.

Mějte se tady v česku krásně a držte mi palce, ať to přežiju a neuvařím se:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky