Vdaná

Pro vás co sledujete můj facebook nebo instagram to není žádná novinka. Pro vás ostatní - je to tak, od soboty 21.10.2017 jsem vdaná paní, převzala jsem vietnamské příjmení (jednoslabičné, dvoupísmenkové a bez koncovky "ová" - Češi si budou muset zvyknout) a oficiálně se stala "manželkou".



Plánuji pro vás napsat nějaký ten článek o česko-vietnamské svatbě, prozatím vám alespoň prozradím, že jsme se brali v ČR, dopoledne na obřadu jsme měli rodinu a nejbližší přátele (cca 50 lidí), poté jsme měli "českou" část svatby, kterou jsme měli v Ostravě v Třebovickém mlýně (kdo to tam zná ví, že tam je opravdu typicky české prostředí, jaké já si třeba pamatuji z dětství od prababičky z vesnice - servírky nás obsluhovaly v krojích a tak) a večer jsme měli tu "vietnamskou" část (v Ostravě v DK Akord), kde bylo cca 540 hostů (z toho těch 40 bylo Čechů - moji příbuzní + moji a partnerovi přátelé a kolegové z práce). Docela jsem se té "vietnamské části" obávala, víte jak, 540 hostů je 540 hostů - to je množství, které jsem si do té chvíle nedokázala ani představit. Ale nakonec to dopadlo nad očekávání, pařili všichni se všemi, bavili se všichni se všemi - a navzdory jazykové bariéře si myslím, že si to všichni moc užili.

Na svatbě jsme pouštěli "předsvatební" video, které mělo shrnovat těch 10 let, co jsme s - teď už manželem - spolu. Můžete se na něj podívat tady: https://youtu.be/ni9vsY9WoyM. Komu nejde spustit -> z důvodu použití hudby, na které se vztahují autorská práva, video nelze spoustit z některých zařízení, například z některých mobilních telefonů a herních konzolí nebo televizí. Když si jej pustíte z PC, mělo by to normálně fungovat. Jop, a pokud vás nebaví pouhé prohlížení fotek, přesuňte se na čas 4:50 :).



Články, které by vás mohly zajímat:


Všechny díly seriálu "Vztah s Vietnamcem":




PS: A zdravím i svoji nově poznanou "fanynku" - čtenářku mého blogu Markétku, na kterou jsem narazila při mém posledním zkoušení svatebních šatů ve svatebním salóně Paris! A doufám, že mi taky napíše nějaký ten komenář! :-P (a taky doufám, že jsem si zapamatovala jméno dobře, protože já mám na jména fakt úplně příšernou paměť)

Komentáře

Oblíbené příspěvky