Deníčkový zápisek, 28.5.2013

Ahoj, po delší době se ozývám. Co u mě nového?

1. Mám před sebou ještě dvě zkoušky. Včera jsem přišla po zkoušce z nejtěžšího předmětu (ohodnocen 8 kredity) v ročníku - z telekomunikačních sítí - domů s tím, že to mám. To je fakt úspěch, v databázi je 1500 otázek, vyhodnocuje to počítač, dobře můžou být klidně všechny odpovědi, ale taky jen jedna. Skripta k tomuto předmětu nejsou, jsou jen přednášky. Přesněji jedna čtyř a půl hodinová přednáška týdně. Každá přednáška se věnovala úplně něčemu jinému. Obrovské množství informací. A já to dala napoprvé a navíc na dvojku. Zatím nevím o nikom, kdo by to dal na dvojku (což samozřejmě neznamená, že nikdo takový není, ale rozhodně jich nebude moc). Možná, že kdyby mi doma někdo nezkazil radost tím, že po tom, co jsem mu řekla počet bodů, mi řekl "tak to jednička asi nebude, co?", bylo by to fajn. Ach jo. Já si někdy docela říkám, proč já něco vůbec říkám (hezká věta, což?). A to už ne vždycky říkám všechno, protože ono to potom dopadá takhle. A přitom to šlo i bez toho, a ani bych se zase necítila jako naprostý idiot.

2. Mám vízum. Tedy ještě nemám, to mi bude vyřízeno až na letišti ve Vietnamu, ale mám papír, že to vízum dostanu. A zaplacené letenky. Z toho vyplývá, že už to tak vypadá, že opravdu letím. Sice ještě musím zařídit milion věcí, ale to hlavní mám, takže tak. Červenec už je za dveřmi!

3. Mám téma bakalářské práce. Tedy taky ještě nemám, protože to není podepsané a schválené, ale už je aspoň vymyšlené. Navíc to není až tak bakalářská práce, protože to nebude mít rozsah bakalářské práce. Je to placená praxe, ze které pak bude nějaký patnáctistránkový výstup o tom, co jsem dělala, co jsem vymyslela a co jsem si tím dokázala (:-D). Téma mé práce bude znít "Tvorba systému řízené dokumentace a oběh dokumentů akreditovaného systému pro zkušební a farmaceutické laboratoře (fungující dle ISO 17025 a 15189)." Jen se mě, prosím vás, vůbec na nic neptejte.

4. Mám v sobotu celostátní kolo soutěže v orientálních tancích. V krajském kole naše studio obsadilo první a druhé místo kategorii žen (tedy obě postupová místa) a druhé místo v kategorii holčiček do osmi let (také postupové). Takže v sobotu vypravujeme mikrobus. Doufáme ve dvě první místa a v jedno druhé místo. Není nad to mít reálné a skromné cíle:-D.

5. Mám nervy v kýblu. To už snad ani komentář nepotřebuje:-D.


Mějte se krásně, hned jak budu mít zase trošku víc času, ozvu se:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky