Jazyky ONLINE

"Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem. " Umět alespoň jeden cizí jazyk je v dnešní době už téměř povinností. Jenomže ne všichni mají čas (a náladu) navštěvovat nějaké kurzy ještě po práci nebo po škole. A tak přesto, že prošli několika lety výuky ve škole, zůstávají věčnými začátečníky.

I já patřím k těm, kteří vždycky první projdou internet a zjišťují, jestli to, co chci udělat, nejde udělat z pohodlí domova "online" - například koupit nějaké kurzy angličtiny. A proč se online neučit i jiným cizím jazykům?

Na stránkách www.onlinejazyky.cz máte obrovský výběr různých produktů pro výuku několika cizých jazyků - angličtina, francouzština, němčina a španělština. Je zde také angličtina pro děti, výuka angličtiny pro začátečníky, mírně pokročilé či pokročilé. Najdete zde i kurzy profesní angličtiny (elektronika, it, strojírenství, stavebnictví, medicína a farmacie, chemické odvětví, právní angličtina, obchodní angličtina, ...).

Líbí se mi, že si mohu nechat zasílat slovíčka rovnou na email a že se při výuce zaměřuje na mezinárodní zkoušky Cambridge. Pokud si chcete kurzy vyzkoušet před tím, než do nich budete investovat, i to jde, stačí zadat svůj email a hned se můžete začít učit zábavnou formou. Zkusila jsem si to - a byla jsem z toho nadšená! I když tato lekce byla určena pro začátečníky a tak mi nedělala žádný problém, tak si umím představit, že vyšší lekce by mě hodně bavily. Pokud si chcete zjistit, na jaké úrovni vaše angličtina je, pak si můžete nezávazně a zadarmo udělat vstupní test. Zjistíte tak svou úroveň a zároveň vám to vypíše kurzy, které by byly určené přímo pro vás.

Já bych zvlášť ocenila kurzy technické angličtiny - asi to navrhnu našim, jako dárek k narozeninám. To je totiž ještě jedna věc, kterou lze na těchto stránkách udělat. Můžete jednotlivé kurzy koupit jako dárek někomu jinému.

Zajděte tam a vyzkoušejte to. Třeba vás angličtina online chytne a dostanete chuť se učit a zdokonalovat. Protože jak už jsem v úvodu řekla - v dnešní době to bez jazyků prostě nejde.

Komentáře

Oblíbené příspěvky