Bc. Hogreta (cử nhân Hogreta)

Tak, je tomu opravdu tak, dnes jsem se stala bakalářkou v oboru "informatika a výpočetní technika". A co víc, dokonce jsem dostala hodnocení "výborně".



Moc děkuji všem, kteří mi drželi palce. Já jsem ráda, že to mám všechno za sebou a že se, po měsíci učení, zase můžu navrátit k činnostem, které mě baví a které jsem dosud zanedbávala.

Jako svou bakalářskou práci jsem vyvíjela aplikaci na interaktivní tabule- soubor pěti her pro děti se středně těžkou až těžkou mentální retardací v kombinaci s dalšími fyzickými nebo smyslovými vadami


Možná si pamatujete na minulý deníčkový zápisek, kde jsem psala, ať mi držíte palce nejen u státnic, ale také u mistrovstí ČR v belly dance 2015. Tak se musím pochlubit - ve své, dospělé kategorii malých skupin, jsme se staly vícemistrině republiky - a tedy si dovezly stříbro. Teď už nás čekají jen nějaké menší soutěže (jako třeba Ostravská pyramida teď v neděli 7.6.). Tak doufám, že to i na těchto menších soutěžích dopadne nějak podobně :).

A ještě jednou děkuji všem, kteří mi drželi palce!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky