Osmé výročí

A zase se rok s rokem sešel :-). Právě dnes slavíme s přítelem osmé výročí, takže by to možná chtělo jakési kraťoučké shrnutí tohoto roku.



O loňských Vánocích jsme se jeli podívat na vánoční trhy do Vídně. Také jsem se účasnila vietnamské oslavy nového roku 2015 a později i vietnamské oslavy nového lunárního roku 2015 (Tết 2015). Začala jsem s dětmi chodit na vietnamštinu a troufám si říct, že jsem se od té doby už docela zlepšila. Co se týče blogu, začala jsem psát seriál článků "Vztah s Vietnamcem", konkrétně jsem napsala něco o vztahu s rodinou, o předsudcích, o nutnosti se pořád něco učit a také o tom, jak se chovat na návštěvě u vietnamské rodiny. Dále jsem začala psát seriál "Recepty z Vietnamu", kde zatím vyšel jediný článek - a to recept na vietnamskou polévku phở bò.

V červnu tohoto roku jsem udělala bakaláře a přihlásila se na další, navazující magisterské, studium. Přítel začal pracovat na plný úvazek. O prázdninách jsme spolu vyrazili na dovolenou, opět na Mallorcu, protože se nám tam minulý rok moc líbilo. Pak jsem se učastnila různých vietnamských oslav, například na vietnamského dne dětí 2015 nebo vietnamského dne žen 2015.

A nezbývá mi nic jiného, než se těšit na to, co nám přinese další rok:-).

Em yêu anh.


Seriál "Vztah s Vietnamcem":

Seriál "Recepty z Vietnamu":

Videa z Vietnamu:

Seriál "Střípky z Vietnamu":




Další články, které by vás mohly zajímat:






A omlouvám se, že v poslední době píšu méně článků, ale chápejte - škola, práce, vietnamština, housle, viola, orient (a to především trénování dívek - orient), učení ... Nemůžu holt stíhat pořád všechno. Takže píšu méně. Nicméně pokud by vás přece jenom zajímalo, jak to se mnou vypadá, tak na instagram se mi docela daří přispívat častěji: http://instagram.com/petra.hogreta/. A brzo určitě zase napíšu i něco tady:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky