Deníčkový zápisek, 20.12.2015

Už je to více než měsíc, co jsem nenapsala ani řádku. Pořád jsem v jednom kole, škola, práce, škola, práce, škola, škola, škola... Jdu to napravit.



Škola byla v poslední době fakt fakt fakt šílená. Milion projektů, programování, počítání, zápočtových písemek, referátů, prezentací. A k tomu jsem ještě stihla (vlastně jsem neměla moc na výběr) dvě zkoušky v předtermínu (tedy dvě písemné a dvě ústní) - a to společně ještě s dvěma zápočtovými písemkami a obhajobou jednoho referátu všechno ve třech dnech. Až do minulého týdne jsem tedy vážně měla pocit, že mi rupne hlava. Fuj. A pokud jsem nebyla v práci, kde jsem také programovala, takže fakt oddech.

Na vietnamštinu jsem neměla tolik času, kolik bych potřebovala. Takže i když jsem na hodinách jsem se chytala trošku víc, než děti, zase mám pocit, že rozumím ještě méně, než jsem rozuměla. Nebo na mě učitelka začala mluvit rychleji? Vlastně jí spíš nerozumím, než rozumím. Minule jsem se docela zasmála, když jsem nahlas měla číst nějaký článek o Vánocích, o Santa Klausovi, jeho sobech, sáních, pověšených ponožkách nad krbem - a nakonci se učitelka zeptala, jestli jsem rozuměla VŠEMU. Jak všemu? Já stěží rozuměla té otázce, jestli jsem všemu rozuměla. Ze článku jsem si odnesla jen to, že se chlapeček ptá tatínka na to, jaké míval v dětství Vánoce. A pak jsem tam zahlédla něco o zdobení stromku a pak ty jeleny, čímž asi byli myšleni sobi. Zbytek článku jsem si víceméně domyslela. A ona se mě zeptá, jestli jsem rozuměla všemu. Začínám si myslet, že ona si snad vážně myslí, že když se usmívám a přikyvuju, tak že je to v pořádku, protože souhlasím s tím, co říká. Přitom já jsem ráda, když ve větě chytím pár slov, podle kterých aspoň odvodím, o čem je asi tak řeč. Víc nezvládám. Přes Vánoce se asi budu muset donutit učit, jinak už je to fakt na ostudu.


Ale jinak vlastně dobré, nestěžuju si. Teda stěžovala jsem si v prvních odstavcích tohoto článku, teď si stěžovat přestanu. I přes tohle všechno musím říct, že mě i ta škola vlastně docela baví. Kdyby kolem toho nebylo tolik stresu, tak bych tam chodila vlastně i ráda. Látka mě většinou docela baví. Jen ten stres mě docela demotivuje, no... Nicméně minulý týden jsme ukončili semestr v restauraci na takovém menším "vánočním večírku. S panem docentem, který nás učí matematiku a matematickou logiku, jsme si i potykali a pak to za nás všechno zaplatil (čímž jsme si utvrdili, že teoretická informatika prostě asi vynáší, když si dovolí asi patnácti studentům zaplatit asi každému dvě piva, dva panáky a pak ještě řízky s chlebem). Jsem ráda, že jsem se v navazujícím magisterském studiu rozhodla pro teoretickou informatiku. Třeba to bude mít budoucnost. No, a v práci jsme také ukončili rok vánočním večírkem. Dokonce dvěma vánočními večírky - jeden týmový (asi 30 lidí), druhý už "celopobočkový", takže asi tak 1000-1500 lidí, předpokládám. A bylo tam spousta jídla, různé hry, zábava a zazpíval nám i Michal Hrůza. Jop, a taky jsme získali zakázku za pár miliard, jak jste se možná dozvěděli ve zprávách, takže lidi od nás v posledním týdnu docela slavili, takže jsme ještě ke všemu jedli dorty.

Výsledek? Shrneme si to. Mám za sebou strašně moc učení, dále Mikuláše, dále dva firemní večírky a jeden "školní". A dorty. A tak jsem tlustá jak bečka. Minimálně si tak připadám. Neměla jsem moc čas sportovat. Takže už mám novoroční předsevzetí, se kterým ovšem začínám hned, ne až od Nového roku. S tímto tempem bych totiž do Nového roku měla ještě tak o tři kila víc. Už si zase stěžuju, co?


Teď přes Vánoce bych mohla mít přece jenom trošku více času, než jsem měla v minulém měsíci. Proto bych se vás chtěla zeptat, co byste tak na mém blogu chtěli do budoucna najít, čeho třeba víc a čeho míň... Co vás baví, co vás nebaví. Prostě nějakou zpětnou vazbu. Popřípadě budu ráda i za konkrétní nápady na články, třeba pokud byste chtěli znát můj názor na nějakou věc a chtěli byste, abych o tom napsala, popřípadě kdybyste se mě chtěli na něco zeptat, co vás zajímá... Jsem otevřena všem nápadům :).


A mějte se krásně, užite si svátky. Už máte nazdobený stromeček? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky