Copak není dost českých kluků?!

To jistě je. Věta z nadpisu mě začíná pronásledovat. Tady v komentářích, na různých diskuzích. Všechny zajímá "proč". Proč si Češka nabrnkne cizince, když tady máme tolik úžasných bílých kluků.

Je spousta lidí, kteří mě odsuzují. To je jedna věc, jejich věc. Ale co mě dokáže naštvat je, když se mě někdo snaží analyzovat. Proč si Češky berou cizince. Proč to proboha dělají. Tito "analyzátoři" většinou upozorňují na tyto věci:
1) Češky si cizince berou kvůli penězům, pokud se jedná o černocha, pak kvůli velkému přirození
2) Češky, které si berou cizince, mají většinou velmi malé IQ a nízké vzdělání
3) Češky, které si berou cizince, chtějí být zajímavé ve společnosti a český Pepa jim není dost dobrý


Jak už trefně upozornila jedna moje "kolegyně":
Ptát se, "proč si Libuška vzala Ahmeda a ne Přemysla," je stejně nesmyslné, jako pídit se po tom, "proč si Boženka vzala Oldříška a ne Vítka."

Takže to přeložím pro ty, kteří se mě tak urputně ptají, proč mám za partnera cizince, když je tady tolik českých kluků: Já chodím se s svým partnerem proto, že ho miluji. Proto, že je na mě hodný, máme společné zájmy, společná témata, rozumíme si. Dokáže mě rozesmát, dokáže mě rozveselit. Je to inteligentní kluk. A je mi úplně jedno, jestli je bílý, žlutý a nebo zelený. Takže mi je taky pochopitelně jedno, jestli je tady tisíc nebo třeba milion jiných kluků. Já si rozumím zrovna s tímhle. A nebudu se ho přece vzdávat proto, že jsou tady i jiní kluci. A už vůbec se ho nebudu vzdávat proto, že mě nějaká Anča z internetu bude poučovat o tom, co JÁ cítím a necítím, popřípadě co bych měla a neměla cítit. Pardon.

Další věc, která mě na diskutujících zaráží je postavení k ženám jako já. Z jedné strany tvrdí, že cizinci se k ženám chovají hrozně, bijí je, týrají je, nemají k nim žádnou úctu, vytahují příběhy typu Bílá masajka a Bez dcerky neodejdu - ale jedním dechem dodávají "takové slepici, která si neváží poctivého českého kluka, bych ten zobák rozbil" a "zasloužila by si pár facek" a "ta zase dělá matraci nějakému rejžákovi, špína jedna". Tak takhle se projevují ti čeští nenásilní hoši? Tohle je ta česká úcta k ženám?

Pokud se jakýkoli muž dokáže o jakékoli ženě vyjadřovat takovýmhle způsobem, pak se nemůže divit, že daná žena hledá jinde a o tohoto muže si neopře ani kolo. Žádná žena není ničí matrace. A žádná žena, ať už je jakákoli, si NEZASLOUŽÍ žádnou facku. A pokud máte pocit, že zaslouží, tak si pro příště raději odpusťte ty řeči o násilných a neuctivých cizincích.

Já jsem ve svém vztahu šťastná, mnohem šťastnější, než si asi myslíte. Ač je to cizinec, nebije mě. Ač je to Vietnamec, nemáme doma pěstírnu marihuany. To je ale překvapení, že?

Komentáře

Oblíbené příspěvky