Nový blog.cz

Určitě jste si všimli odpočítávadla na hlavní stránce blogu. Pokud tedy budeme počítat s tím, že konec světa nebude, jaké změny tedy nastanou?

Je mi líto, screen celé stránky vám tady nedám, to by jinak nebylo překvapení:-P

Jako jedna z mála jsem měla možnost vidět kousíček z připravované novinky, úvodní stránku blog.cz. Už dlouho jsem si říkala, že by to chtělo nějakou změnu - a konečně je tady. Nebojte se, není to překopané celé od základů (ono toho zase není tolik, co se dá změnit - funkčnost musí být pořád stejná), ale jakási změna tady je. Jsem ráda, že na hlavní stránce nebude strašit blog Evropy2, na který jsem stejně nechodila. Stejně tak jsem ráda, že se konečně zbavíme výpisu nových článků na hlavní stránce, protože narazit přes něj na dobrý článek je skoro jako výhra v loterii. Poté, co jsem několikrát otevřela článek, který byl spíš spamem, jsem výpis nových článků stejně začala ignorovat. Na co se ale těším nejvíc, je "článek dne". Nejenom, že pokud bude náš článek takto označen, tak získáme nové čtenáře, ale také tak budeme mít možnost narazit na nové blogy, které stojí za to - a my o nich ještě nevěděli. Témata týdne i autorský blog dostanou nové boxíky. A taky doufám, že se opět rozjede počítadlo návštěvnosti v žebříčcích - a jestli ne, tak třeba místo toho nastoupí jiná funkce, co my víme:)...

Ale víc už asi neprozradím:-P. Však až se odpočítávadlo odpočítá, uvidíte sami:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky