Nějak nám to tady blbne

Asi nejsem sama (?), komu v posledních pár dnech řádí na blogu duch, který navíc pravděpodobně posnídal vtipnou kaši. Občas nějaký ten článek zmizí, pak se zase objeví, pak zase zmizí komentáře k nějakému článku, pak se z nich objeví půlka, pak zase zmizí,... - co se to tady děje? Ale nebojím se, snad to dá někdo brzo do pořádku. Dávám tady tedy odkazy na nejnovější články, kdyby zase náhodou něco zmizelo. A jestli zmizí i tento článek, tak to vzdávám a nezbývá mi (a asi ani vám) nic jiného, než čekat.

Dále bych vás chtěla pobídnout, abyste se nebáli dále komentovat. Zmizelé komentáře jen z nějakého důvodu nejdou vidět na blogu, ale v administraci je všechno tak, jak má, takže váš komentář rozhodně do černé díry nepropadne a já si ho ráda přečtu.

Nejnovější články:

Když už jsem tento článek zařadila do této rubriky, asi bych taky měla říct, co se děje u mě. Dneska jsem byla poprvé ve čtvrtém semestru ve škole. Měla jsem tři přednášky, z čehož jedna byla čtyřhodinová. Vydržela jsem na ní asi půl hodiny. Déle se to fakt nedalo. A co jsem místo ní dělala? Šla jsem do knihovny, vyplnila nějaký papír, zaregistrovala se, našla skripta k tomuto předmětu (na tu přednášku totiž už asi ani nepáchnu), podívala se po knihovně, pak jsem jela s přítelem na oběd do restaurace, pak na kafe, pak domů - a přišla jsem domů a zjistila jsem, že ti chudáci na té přednášce ještě neskončili. No uznejte, nevyužila jsem ten čas lépe?

Takže já se teď jdu učit, ať nejsem zítra za úplného blbečka. Nějak budu muset proniknout do C# a .NET, a taky mě zítra čeká teoretická informatika. Už se děsně těším :-D.

A co vy, jak ve škole válčíte? A taky vám blbne blog?

Komentáře

Oblíbené příspěvky