Nechte si poradit na www.poradte.cz

Od té doby, co se rozkřiklo, že občas odpovídám v poradnách na Krásné, mi začíná spousta z vás psát do emailu nebo na facebook všelijaké otázky. Bohužel mi však občas napíše někdo i něco, na co nejsem vůbec schopná odpovědět, protože s danou věcí nemám ani tu nejmenší zkušenost. A právě proto jsem se rozhodla vám ukázat jeden web, který je vám schopen odpovědět snad na jakoukoli otázku.

Tedy přesněji - neodpovídá sama webová stránka, to samozřejmě ne, ale odpovídají uživatelé. A těch je tolik, že se na každou otázku nějaká ta odpověď najde. Víc hlav víc ví.

Jedná se o internetovou poradnu www.poradte.cz. Je to první poradna kde se můžete zeptat na cokoli snad z jakéhokoli oboru - od typického "láska a vztahy" v rubrice Nejen pro ženy, až po auta, počítače či pěstování rostlin.

Líbí se mi, že po tom, co se bezplatně registrujete, se můžete jak ptát, tak i odpovídat. V administraci si vidíte, na které otázky jste odpověděli a také se rychle přesunete na otázky, které jste položili. Můžete dokonce hodnotit odpovědi ostatních - a ti, kteří za dobré odpovědi nasbírají určitý počet bodů, si pak mohou za odměnu nechat poslet třeba tričko, mikinu nebo samolepku na auto. Díky systému hodnocení se spousta uživatelů opravdu snaží o smysluplnnou odpověď.

Sama jsem na tomto portálu registrována (jak jinak než pod přezdívkou hogreta). I když nemám moc času tady chodit, tak se mi stalo, že mi dobrá rada z poradte.czopravdu pomohla.

Také se mi líbí, že tato poradna je stálá. Zatímco jiné internetové poradny vznikají a zanikají, tahle se drží. Myslím, že to bude právě kvůli pestrosti otázek - každý si tady najde něco, čemu rozumí a s čím druhému rád poradí. A naopak - neznám nikoho, kdo by měl přehled ve všech oblastech života a nikdy s ničím nepotřeboval pomoct. Ať už se jedná o pomoc s výběrem školy a nebo o pomoc s vyplněním formluáře daňového přiznání.

A co vy, necháte si poradit?

Komentáře

Oblíbené příspěvky