Ples Tanečního studia Fatima + deníčkovský zápisek

Určitě vám už vrtá hlavou, jestli jsem třeba neskončila s blogem, když už jsem tak dluoho nenapsala. Kdepak, s blogem nekončím, jen - jako obvykle - nebyl čas psát. Do školy mám hromadu projektů a písemek, pořád se něco učím a když už se neučím, tak jsem ráda, že si můžu třeba číst nebo cvičit - a že nemusím chvíli čumět do počítače. Takže tak.

Před měsícem jsem vystupovala na plesu, schválně, jestli mě poznáte:). Nečekejte dokonalost, tancuju jen něco přes rok - a některé holky, se kterými tancuju, ještě kratší dobu. Ale tak pro zlepšení nálady... myslím, že dobré:).

BŘIŠNÍ TANCE OSTRAVA - FATIMA A BOLLYWOOD SONG "CHIKNI CHAMELI"


CHARLESTON ORIENT FUSION - BŘIŠNÍ TANCE FATIMA OSTRAVA

Pokud jste z Ostravy a taky byste rády tancovaly, podívejte se na stránky http://www.fatimaorient.cz/ a přijďte mezi nás! Neustále probíhají kurzy i pro úplné začátečnice. Nejde o dokonalost, jde především o dobrý pocit.

V našem tanečním studiu probíhají kurzy nejenom bříšního tance, ale vybrat si můžete z pestré nabídky: balet, základní taneční, flirt dance, electric boogie, zumba, jóga, salsa, zouk, pilates, brazil butt lift a spousta dalších kurzů. O všem se dozvíte na stránkách http://www.fatima-ostrava.cz/. Promo video Tanečního studia Fatima zde: http://www.youtube.com/watch?v=V-zWuQTnuck&feature=share.

Rády vás uvidíme:).



Mějte se krásně a mějte se mnou trpělivost,
až toho nebudu mít tolik, zase se rozepíšu:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky