Zpět z lázní

Tak, a jsem zase doma. A kde že jsem byla? Ono je to vlastně úplně jedno, hlavně, že jsem nebyla doma. Svátky tohoto typu totiž nějak neuznávám, takže každoročně s mamkou mizíme kamkoli. Tentokrát, stejně jako minulý rok, do lázní.

Ale abych Velikonocům nekřivdila. Nevadí mi, když sedmiletá holčička barví vajíčka a osmiletý chlapeček se těší, až dostane nějaké sladkosti. Ale čeho je moc toho je příliš. Ve chvíli, kdy je tomu "chlapečkovi" padesát a všechno to dělá za účelem se co nejvíce ožrat, mi to příjde celé úplně postavené na hlavu. A přijde mi to pod úroveň, když má u toho navíc pocit, že je ooohromnááá legrace polít holku ledovou vodou a postříkat ji nějakým smradem. A už vůbec nechápu, proč bych to měla trpět někomu, kdo o křesťanství nemá ani páru a vlastně ani neví, proč to všechno dělá. A dělá jen to, co se mu hodí. Ale fakt, vážně by mě zajímalo, kdo se z ožralů, které jsme potkali cestou zpět, letos postil. Vsadím boty, že nikdo. A na boso asi nebudu.

Takže jsme s mamkou prostě zdrhly. V Priessnitzových lázních v Jeseníkách jsme byly od pátku. Paráda - jídlo formou švédských stolů, koupele, masáže, kosmetické zabaly... Všechen ten relax bych si asi užila trochu víc, kdybych se mezi procedurami nemusela učit, ale co už. Projekty nepočkají. Jestli mi to cvičící ve čtvrtek hodí na hlavu, že je to blbě, asi mě klepne pepka.

Navíc mi tuto neděli zase začnou extra tréninky v břišních tancích. Je sice už po plesové sezóně, ale na konci dubna jedeme na nějakou soutěž či co. Tak držte palce, ať tam něco vyhrajeme. Nebo ať si alespoň neuřízneme ostudu:).

Závěrem bych asi vyřídila komentujícímu, který po mně jde snad na všech stránkách, pro které píšu, že nemá plýtvat svojí energií. Když ti vadím, zabývej se něčím zajímavějším, než mnou. Já na tvoje výlevy vážně nejsem zvědavá. Otravuješ tím jak mě, tak moje čtenáře.

A kam jste Velikonocům utekly vy? :-D

Komentáře

Oblíbené příspěvky