Mám tu nejhodnější mámu na světě

V dnešní době je moderní na rodiče hlavně nadávat. Co všechno nám zakazují, jak nám ničí život. Málokdo si uvědomuje, že 99% zákazů pramení ze strachu, že o nás přijdou, že se nám něco stane a nebo že si zkazíme svůj vlastní život. Takže tenhle článek bych chtěla věnovat mámě.

Jsem ji strašně vděčná. Nejsem dokonalá, ale ať bych udělala jakoukoli blbost, vždycky bych u ní měla dveře otevřené. Nikdy mě nesoudí. Za tu dobu, co jsem na světě, jsem ji stála strašně moc peněz. Stejně tak jsem stála strašně moc peněz i otčíma, který by vlastně neměl sebemenší povinnost mi cokoli platit - a i tak pro mě udělal mnohem víc, než můj vlastní otec. Nerozumím lidem, kteří nadávají na své rodiče i přes to, že u nich bydlí, jí - a nic neplatí.

Je mi dvacet jedna let a i tak bych si nikdy nedovolila vrátit se pozdě a nedat o sobě ani vědět. Vím, jak moc se o mě moje máma bojí každou minutu, kterou neví, kde jsem. Nikdy bych si nedovolila jí říct něco sprostého nebo ji nějak urazit - i kdybych byla zlostí bez sebe.

Články s podobnou tématikou:
Když rodič příliš kontroluje

Mám svoji mamku nejraději na světě. Moc dobře si uvědomuju, že všechno, co dělá, dělá pro své děti a s dobrým úmyslem. A to k tomu, aby byla dobrou mámou, úplně stačí.

A co vy? Jaký máte vztah se svojí mamkou?

Komentáře

Oblíbené příspěvky