Šesté výročí

Ano, rok zase utekl jako voda a dnes je to šest let, co jsem se svým přítelem. Přemýšlím o tom, co jsem ještě nepsala:-D. No, snažím si vzpomenout na to, co jsme dělali přesně před šesti lety. Políbili jsme se u nějakého filmu, který jsme sledovali u něj v pokoji, na počítači. Bylo mi čerstvých šestnáct let. A vůbec netuším, co to bylo za film. Určitě nějaký krvák, protože krváky nesnáším. Je mi to jasné, určitě mě chtěl pořádně vyděsit, aby mě pak mohl uklidňovat:-D. Nebo ne? :-P

Letos ve Vietnamu, v buddhistickém chrámu u Hạ Long


A co se v našem vztahu za ten rok změnilo? Vlastně všechno a nic. Miluji ho pořád stejně (stejně strašně moc, samozřejmě), na tom se nezměnilo vůbec nic. Ale měla jsem možnost poznat další část jeho já, část jeho života - navštivila jsem dům, ve kterém vyrůstal, viděla jsem porodnici, kde se narodil a chlápek, který mě vezl na rikše, kdysi vozil jeho do školy (teda jenom občas, protože se mi přítel přiznal, že byl značně nafučené děcko a vždycky, když ho bratránek naštval, s ním odmítal sdílet jednu rikšu a raději do té školy běžel za ní :-D).

Před dvěma lety (týjo, to už je taky pěkně dlouho) v Řecku

Zvláštní. Přesně tohle všechno jsem si představovala, když jsme se seznámili. Jak tam jednou pojedu, jak to jednou všechno uvidím na vlastní oči a zažiju to. A teď jsem to i zažila. Zvláštní je, že tomu pořád nemůžu úplně uvěřit. Znáte to, když se na něco strašně těšíte - a pak se to stane a uteče to tak rychle, že se jednou probudíte a nejste si jistí, jestli se vám to všechno jenom nezdálo? Já vím, že se mi to nezdálo. A i kdyby, byl by to všechno moc krásný sen:).

Tohle je jedna z úplně prvních fotek (rok 2007)... Proboha, to jsem měla tak obrovskou hlavu? :-D Já jsem byla docela tlusťoušek, co? :-D

Jinak jsme spolu také přežili další školní rok. Ve škole jsme se nezabili, dokonce si i úspěšně pomáháme. Je fajn mít někoho, kdo mi rozumí. A to nejenom v soukromí, ale rozumí i mým problémům a rozumí mi i když mluvím o škole (a to už mi fakt rozumí jen málokdo). Je zvláštní, když vám nejvíce rozumí člověk, který se narodil na druhé straně světa a vlastně mluví úplně jiným jazykem, co?

Já vím, už tě úplně vidím - NEPŘEVRACEJ ty oči! :-D Sem se dívej! A dočti to až do konce! Netvař se tak! :-D
Jsem prostě romatička a ty to parkrát do roka prostě budeš muset přežít :-D.
(muhaha, no vidíš, pro letošní rok to už máš skoro za sebou :-P)

Ani se neptejte:-D.
Ve Vietnamu, ve Vũng Tàu
Letošní Halloween
Tablo, rok 2011
V lázních u Nha Trang



Jo a málem bych zapomněla (blbost, na tohle bych nezapomněla:-P)... Em yêu anh :-*.



Přečtěte si i starší články na podobné téma a prohlédněte si naše společné fotky:) :



Komentáře

Oblíbené příspěvky