Článkoodpovědi a videoodpovědi

V menu se mi vršil počet článkoodpovědí a videoodpovědí, takže jsem se rozhodla všechno shrnout dohramady - do jednoho článku, kde to všechno najdete. Vlastně se tedy dá říct, že tento článek je jakýmsi "rozcestníkem", i když tedy na blozích nějaké rozcestníky zrovna neuznávám. No, snad mi to projednou odpustíte.


Neustále zpracovávám další článkoodpověď/videoodpověď (co chcete víc?). Proto, pokud se chcete na něco zeptat, můžetese ptát zde:

http://hogreta.blog.cz/1201/jen-se-ptejte


A určitě se nezapomeňte podívat na videoodpověď a článkoodpovědi, které už jsem vydala dřív:

Videoodpověď (vydáno 4.2.2012)
Článkoodpověď 1 (vydáno 29.6.2012)
Článkoodpověď 2 (vydáno 24.4.2013)
Článkoodpověď 3 (vydáno 5.9.2013)
Článkoodpověď 4 (vydáno 16.11.2013)
Videoodpověď 2 (vydáno 10.3.2014)

Prosím, vždy se podívejte, kdy byla daná článkoodpověď/videoodpověď vydána. Je dost dobře možné, že informace v nich už dávno nejsou aktuální. Takže buď od data odvoďte, jak to je teď, nebo se zeptejte znovu:).


Ps: Komentujte, komentujte, komentujte! V poslední době zaznamenávám mnohem více návštěv, ale mnohem méně komentářů. Nemusíte se bát, já vás neukousnu, ráda si přečtu komentáře i od lidí, kteří třeba neblogují. Čtení si jiných názorů a pohledů patří v blogování k těm nejzajímavějším činnostem. Navíc - vaše komentování je jediná možnost, jak zjistím, co si rádi čtete a o čem mám psát - a jen tak se můžu v blogování zlepšovat. Udělejte mi radost! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky