Vídeň, Vánoce, oslava nového roku s VN, ...

Dlouho jsem již nepřispěla žádným článkem. Měla jsem tento vánoční čas dost nabitý různými akcemi - a tak jsem se rozhodla o své zážitky (a fotky) trochu podělit :).

Adventní Vídeň 2014 s přítelem


Adventní Vídeň

20.12.2014 jsme se s přítelem rozhodli navštívit Vídeň, podívat se trošku po památkách a po trzích. Jeli jsme tam s cestovkou, takže jsme to měli i s průvodcem. Pochodili jsme po městě, dozvěděli se několik nových věcí, poseděli jsme v kavárně, mlsali na trzích, nakupovali jsme a dokonce jsme ve Vídni i navštívili adventní koncert, který byl prostě nádherný.

Vánoce

Vánoce jsme slavili již pár dní dopředu, kdy se u nás konaly různé rodinné oslavy. Vánoce se u nás vždy nesou nejenom v tom tradičním duchu (jako je zdobení stromečku, rodinné oslavy, dělání bramborového salátu atd.), ale i v tom trochu vietnamském duchu a letos tomu nebylo jinak. Den před vánocemi jsem se "skorotchyní" dělala hromadu závitek nem, které jsme posléze rozdali všem známým. A mám pro vás dobré zprávy - všechno jsem si nafotila a chystám článek s "receptem" na závitky nem. Jen teda nevím, jak to rozpočtu na průměrnou rodinu, protože naše měřítka jsou trošku větší (jídlo jsme dělali ve velkých lavorech). Nicméně recept připravuju, tak buďte trpěliví:).

Závitky nem

Letošní stromeček

Oslava nového roku s Vietnamci

28.12.2014 se v Ostravě uskutečnila oslava nového roku, kterou pořádali ostravští Vietnamci. Program byl plný všelijakých pěveckých a tanečních vystoupení a bylo to prostě neskutečné. Lidé si často Vietnamce umí představit pouze jako trhovce, ale kdyby někdy viděli tohle, rozhodně by změnili názor...


Přišla jsem na oslavu asi o dvě hodiny dříve a pomáhala s vybalováním a krájením bánh chung (koláče z lepkavé rýže a masa zabalené v listu), také jsem pomáhala třeba s porcováním hranolek a kuřecích křidýlek pro děti (a nevyšlo nám to, takže jsme s přítelem ještě narychlo jeli do McDonaldu ještě pro 150 porcí hranolek a 50 cheesburgerů - koukali tam na nás jak na blázny). Pak už jsem se jen kochala programem, fotila a zdravila všechny známé a neznámé. Také bych tímto článkem chtěla poděkovat těm, kteří za mnou osobně přišli mě pozdravit a říct mi, že můj blog sledují - opravdu si toho moc vážím:). I když jsem z toho někdy trochu v rozpacích, tak jsem moc ráda, že mám takovou zpětnou odezvu - vždyť pro vás čtenáře to všechno tohleto dělám, jinak by to nemělo smysl:).

Moje snaha o vybalování a krájení bánh chung

Pár lidí v sále

Zpívající strejda

S maminkou přítele u stromečku




A co dál?

Den po oslavě nového roku jeden kluk z našeho bývalého gymplu pořádal turnaj ve futsale pro studenty a absolventy naší školy. Já s přítelem (a s bývalými spolužáky) jsme se toho rozhodli účastnit - on hrál, já se s ostatními nehrajícími spolužáky jen dívala. Pak se u nás doma ještě pořádala nějaká ta rodinná oslava. A co na Silvestra? Asi budeme u přítele doma. Na Nový rok tam zůstaneme na oběd a pak hurááá na takovou naši soukromou "dovolenou" - naši odjíždějí na hory, takže budeme mít asi čtyři dny volný barák. A co pak? Pak už zase škola, bakalářka, ... Ale teď se na to snažím moc nemyslet :-D.

Chúc mừng năm mới 2015! Šťastný nový rok 2015!

Komentáře

Oblíbené příspěvky