Co se pořád děje, že nepřidáváš články?

Stále se učím, proto stále nepřidávám články. A taky proto některé články mírně haprují (z důvodu moc velých fotek) a článek s odkazem na stažení hogretina pexesa jsem musela stáhnout, protože jsem zjistila, že mi to ulozto.cz neuložilo tak, jak jsem potřebovala, proto to budu muset nahrát znova. Teď ale nemám čas, ale slibuju, že o víkendu (nebo možná už v pátek) všechno napravím (odkaz na stažení pexesa se znovu objeví, články se přestanou sekat, ...) a zase začnu přispívat pravidelně. Pokud vás zajímá, co se tak "stále" učím - tak tady máte pohádku, která naprosto vystihuje můj zmatek v předmětu elektronika. Narozdíl od pohádky mám já ve svém příběhu pouze draky, dokonce i princezna Dioda, která se vyskytuje v pohádce, je pro mě jen drak. Takže pro mě je to vlastně spíš jen takový elektrotechnický horor, kde se happyend (narozdíl od následující elektrotechnické pohádky) nekoná.


Ještě jsem vám chtěla říct, že z Krásné.cz se mi ozvali a nabídli mi místo stálé blogerky. Chvíli jsem nad přijetím nabídky uvažovala, probrala to s přítelem, probrala to s kamarádkou. Trochu jsem se bála, že z Ostravy je cesta do Prahy přecejenom dlouhá a že ve chvíli, kdy budu mít limit, že bych měla napsat aspoň dva články měsíčně, ztratím jakoukoli inspiraci a nebudu vědět, o čem psát. Nakonec jsem se ale rozhodla přijmout, protože se opravdu chci ve psaní zdokonalovat, tak snad čtenáře nezklamu.

To je asi tak vše a slibuji, že od pátku už na blogu zase začnu fungovat normálně:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky