Novoroční předsevzetí

Máme tu krásný nový rok 2012. Snad každý chce do nového roku vkročit tou pravou nohou a odstranit chyby, které dělal v roce předešlém. Já na tom nejsem jinak, proto uvádím svůj "skromný" seznam, který se mi v roce 2012 rozhodně podaří splnit:
  • Mít krásné, úžasné, dlouhé, zdravé, nepolámané, neokousané nehty
  • Mít krásné, úžasné, dlouhé, zdravé, nepolámané vlasy
  • Pravidelně sportovat, posilovat
  • Mít váhu kolem 57 kilo
  • Jíst zdravěji
  • Nerýpat se do obličeje
  • Průběžně se učit, semestrální projekty neodkládat
  • Být milá na své blízké
  • Udržovat pokoj neustále uklizený (či alespoň obyvatelný)
  • Zdokonalit se ve hře na housle
  • Zdokonalit se v břišních tancích i v zumbě
  • Dodržovat pitný režim a každý den vypít minimálně jeden šálek zeleného čaje
  • Naučit mladšího brášku pořádně fotit, popřípadě se ho ujmout v matematice a naučit ho něco, s čím bude před spolužáky machr
  • Našetřit penízky tak, aby mi zbylo nejen na návštěvu kamarádky v Anglii, ale taky na dovolenou s přítelem, případně také na zájezd do Paříže s přítelem
  • Naučit se každý den alespoň tři nová vietnamská slovíčka
  • Nenervovat se ze školy
  • Vše zálohovat
  • Koupit želvě nové velké terárium
  • Myslet pozitivně!

A jaké máte předsevzetí vy? Máte i něco jiného, než mám já? Co to je? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky