Oblíbení blogeři

Často se mě ptáte, jaké blogy čtu a kam ráda chodím. V poslední době nemám moc čas pročítat vždy všechno, každopádně zde napíšu alespoň část těch, kteří určitě stojí za zmíňku. Nemám sílu psát o všech, nezlobte se proto prosím na mě, pokud se mezi nimi nenajdete. Vůbec to totiž neznamená, že bych váš blog neměla ráda. Pokud na svém blogu občas najdete můj komentář, tak je jasné, že i k vám občas přijdu:).

Dá se říct, že to byla ona, která mě k blogování navedla. Kdysi jsem psala nějaké internetové stránky a povědomí o blogu jsem moc neměla. Myslela jsem si, že je to pro ty, co html a php vůbec nerozumí a nebaví je se to naučit. Dragell mě však vyvedla z omylu - a přesvědčila mě také tím, že ona sama měla kromě blogu i perfektně propracované internetové stránky, které napsala tag po tagu. Začala jsem se o blog zajímat a nakonec jsem si založila tuto adresu. Takže pokud chcete někomu poděkovat, že můžete pravidleně číst tyhle moje výlevy, poděkujte ji :-D. Ale samozřejmě v dobrém:). Její blog mám ráda, protože píše o věcech, které jsou mi blízké, ale zároveň i o věcech, o kterých nemám ani potuchy, proto se ráda něco přiučím. Navíc je to moc příjemná a přátelská holka. A také jediný člověk z internetu, kterého jsem měla tu čest poznat osobně, i když nás dělí asi tři hodiny cesty a asi dvě stě kilometrů. Věřím, že nás čeká ještě spousta společných zážitků:).


Témata, o kterých píše, jsou mi velice blízká. V hodně jejich článcích vidím sebe a když už se tam nevidím, tak s tím většinou stoprocentně souhlasím. Ráda brouzdám po jejich stránkách brouzdám a pročítám starší články, protože její témata jsou pro mě pořád aktuální. Navíc píše moc příjemným a vtipným stylem.

Slečna, která si prošla věcmi, kterými by nikdo z nás projít nechtěl. A přesto se vždycky zvedne a jde dál. Je fascinující sledovat její cestu. Moc ráda ji na jejím blogu fandím a z jejich článků se často dozvím spoustu zajímavých věcí o lidské psychologii a celkově o lidech. Navíc opravdu nádherně kreslí.

Pokud hledáte odreágování, pak určitě zavítejte do Altaïrova doupěte. Jeho komixy nemají konkurenci, není vyjímkou, že se u něj upřímně zasměju.

Dívka s blogem plných článků, které chytí za srdce. A sama má své srdíčko na správném místě. Má své životní sny a nadevše miluje své rodiče, i když to s nimi nemá vždy jednoduché. Čtenář se do jejích článků snadno vcítí a nutí ho to při čtení držet palce, aby se ji všechny její sny jednou splnily.

Konečně na blogovou scénu přichází nějaký kluk. Moc mě baví jeho soutěže, baví mě jeho hra na klavír. Celkově se jedná o velmi dobře propracovaný blog a dá se říct, že je to jakési odpočinutí od blogů slečen. 3D fotografie tomu dodávají říz a člověk, který má rád IT technologie a rád přemýšlí, se na jeho blogu rozhodně najde.

Mersmerize (www.proslecny.cz)
Nejedná se sice o blog, ale rozhodla jsem se ji zde zařadit. Jedná se o slečnu, která je stejně stará jako já, ale narozdíl ode mě zvládá vést celý internetový magazín. Na jejích stránkách se dozvídám spoustu novích věcí, ráda si tam spoustu věcí přečtu. I když moc nesleduju zprávy ohledně líčení, kosmetiky a módy, tak se zde dá vždy najít něco i pro mě.


Myslím, že pro dnešek by to mohlo stačit. Další mé oblíbence najdete vpravo ve sloupečku "oblíbené odkazy". A pokud pod nějakým článkem najdete můj komentář, pak je jasné, že i na tento blog občas zavítám. Pokud jste doteď některý z blogů neznali, doporučuju vám je navštívit:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky