Nově i na facebooku

Doba se mění a kdo nemá facebook, jakoby nebyl... Nene, dělám si legraci:). Nicméně - založila jsem svému blogu facebook. Ne proto, že bych si myslela, že bez toho nemůže fungovat, ale přišlo mi fajn, kdyby moji věrní čtenáři mohli mít jakýsi prostor, kde by se na mě a na můj blog mohli ptát, kde by se dozvěděli něco víc a taky kde by odkaz na mé články našli jako první. A to nejen odkazy na články přímo na blogu, ale třeba i na Krásné.cz nebo jiných webech. Osobní facebook nikomu nedávám, mám tam jen rodinu, blízké přátele a pár bývalých spolužáků, takže jsem nyní chtěla těm, co po mě chtěli facebook, vyhovět alespoň takhle.

Tak co vy na to:)?

Zde je odkaz na nově zřízený facebookový profil: http://www.facebook.com/hogreta.

Těším se na vás:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky