Fototapety


Nedávno jsme se přestěhovali a tak pořád ještě něco doděláváme. Už mě nebaví ty bílé zdi na chodbách a tak jsem se dívala po nějakých obrázcích a podobných věcech. A narazila jsem na fototapety, které mě naprosto nadchly. A začala jsem být mírně zklamaná z toho, že v mém pokoji žádná bílá holá zeď není, protože teď vím přesně, co bych si tam dala:-D.


Vy už jste o fototapetách už slyšeli? Jedná se vlastně o fotografii, která může mít rozměr třeba celé stěny. Líbí se mi představa, že se probudím, posadím se na postel a přímo před sebou budu mít obrovský východ slunce. Nebo výhled na oceán. Z obyčejného pokoje může být najednou výjimečná místnost. Otázka jen je, jestli se to časem neokouká. Ale tak není to tak drahé (mnohem menší obrazy bývají drahší), takže bych do toho klidně šla.

Taky mě docela zajímá, jestli se dají dát i na strop. Vím, že stropy se většinou ani nemalují, ale vážně by mě docela zajímalo, jak by to vypadalo, kdybych si na strop nechala přilepit letní noční oblohu. Já jsem na noční oblohu trochu vysazená, nechala jsem si přímo nad postel udělat střešní okno, ze kterého na tu oblohu vidím, jenomže znáte to, ve městě. Polovinu roku je smog, třetinu mraky a v tom zbytku jde vidět jen pár hvězdiček, protože ve městě je prostě příliš světlo. Takže taková nalepená obloha by vůbec nebyla špatná. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Nejvíce se mi líbí přírodní motivy. Moje představa je sedět na sedačce v obývacím pokoji a mít za sebou scenérii s obrovským stromem, který by se táhl od podlahy až ke stropu. Ale také mě lákají různé abstraktní vzory a detaily.

Na těchto stránkách je spousta různých fototapet. Co byste si vybrali vy? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky