První článek v novém roce

Já vím, trochu zpožděně, ale znáte to, není čas. Takže jako první bych vám asi měla popřát všechno nejlepší do nového roku, hodně lásky, zdraví i štěstí, ať vám vydrží všechna novoroční předsevzetí a ...
Dáváte si novoroční předsevzetí? Já si je většinou dávala, ale spíš abych si shrnula, co bych tak chtěla přes rok udělat, abych měla přehled - nebrala jsem to nijak závazně. Takže bych v tom mohla pokračovat a opět si shrnout, co od tohoto roku od sebe očekávám:


1. Navštívím Vietnam
A až budu mít klid od zkoušek, tak si taky zopakuju vietnamštinu, abych se domluvila alespoň na základní úrovni.Co se týče té cesty, musím ještě poměrně dost peněz našetřit, ale to snad nebude takový problém. Přes polovinu peněz už mám, mám ještě půl roku k dobru, to se nějak udělá.

2. Udělám provaz
Teď myslím ten jakože jedna noha tam a druhá na druhou stranu. Má to dost zásadní význam - netancuju pouze orient, v tancích mícháme často různé styly, aby to bylo pro diváky zajímavé. Umět se rozplácnout na zem se v tomhle případě opravdu hodí. Celkově by se hodilo být ohebnější. Už jste viděli břišní tancečnici, které stačí, že udělá rychlý dřep - a prokřupají jí tím snad všechny klouby v nohou? Tanečnici, která při dlouhém stání na špičce dostává křeč do šlapky? Tančenici, která když dlouhou dobu stojí v jakékoli pozici, tak vypadá, že už se z ní nikdy nedostane? Ne? To se přijďte podívat, to je zážitek.

3. Budu trénovat
Když už jsme u toho orientu, ráda bych tomu dala denně alespoň půl hodiny. Zatím to jde, většinou denně trénuju kolem hodiny, ale znáte to, určitě se stane, že jednou nebudu mít čas, pak zase, pak opět, pak se mi nebude chtít, pak zlenivím a pak jsem v pytli. A potřebuju svaly. Taky by bylo fajn, kdybych víc trénovala na housle. A flétny už taky vytahuju z šuplíku jen jednou týdně. Chyba chyba.

4. Budu programovat ve volném čase a zcela dobrovolně
... nejen, když to dostanu úkolem. Chci dělat i něco navíc. Sákra, jinak se nic nenaučím. A pak budu moc v Tietu tak umývat okna. Mimochodem, v Ostravě právě byla dostavěna nová budova Tieta. Celá skleněná. Hóóóódně moc oken.

5. Budu chodit dřív spát
Ehm. Mno, málokdy usínám před jednou hodinou v noci. V noci se prostě líp přemýšlí! Ale taky se pak dost blbě vstává. Představuju si, že bych mohla chodit spát kolem jedenácté (v tom lepším případě). Ale prostě před půlnocí. Tolik prospaných hodin... to si snad ani neumím představit:-D.


Já myslím, že stačí. Jaké předsevzetí máte vy? A jak jste trávili Silvestra a Nový rok? Já byla u kamarádky na Slovensku - s dalšími kamarádkami i přítelem. Na Silvestra jsme vylezli nějaký šílený kopec, což by bylo v pohodě, kdyby nebyl celý zamrzlý. Takhle to bylo namahavé nejen fyzicky, ale také u toho člověk musel přemýšlet, kam šlápnout, aby si nerozbil nos. Po téhle asi tříhodinové "procházce" jsem byla ráda, že si můžu sednout ke svařáku. A Nový rok jsem strávila šestihodinovým cestováním zpět domů. Ale bylo to fajn:). Všechno je fajn, když kolem sebe má člověk lidi, které má rád:).

Taky jsem se zapomněla zmínit, že před Vánocemi jsem po pár dlouhých letech ukořistila mladší sestru (jestli máte pocit, že přeskakuju v čase tam a zpět, tak máte zcela správný pocit). Chachá, já se jen tak nevzdám. Ale náhodou je dobrá, které jiné dítě by v deseti letech dokázalo držet jazyk za zuby, mazat všechnu historii všeho, měnit si hesla u všeho, dělat, že nic... Jako z nějakého přiblbého filmu:-D. Ale prochází nám to, je to dobré:).
A co dělám teď? Teď se učím. Mám jeden předtermín, takže mi zbývají čtyři zkoušky. V úterý 8.1. z diskrétní matematiky a z architektury paralelních počítačových systémů, 14.1. z úvodu do databázových systémů a 16. z programovacích jazyků. Nějak se to zmákne, to se nebojím, ale to učení mě už pěkně nebaví. Máte taky pocit, že 90% učiva na vysoké škole je něco, co až budete potřebovat, tak si to stejně najdete a je tedy úplně zbytečné se to učit nazpaměť? Vážně přemýšlím, na co mi bude vyjmenovat celou historii vývoje procesorů Intel. Ale tak třeba tím jednou zaujmu nějakého zaměstnavatele. Tedy pokud to do dvou dnů po zkoušce nezapomenu ( => zapomenu).

Dlouhý článek, vlastně beze smyslu. Ale tak ne vždy musí mít všechno smysl. Právě teď dělám cokoli, jen abych se nemusela učit. I kdybych měla koukat do stropu. Chcete slyšet pohádku?

void pohadka() {
if (princ.sila > drak.sila) {
delete drak;
princ += princezna + kralovstvi/2;
return 1;
}
else if(princ.sila < drak.sila) {
princ -= hlava;
drak.hmotnost+=princezna.hmotnost;
kral.status="Smutny";
kralovstvi.goto("Prdel");
return 0;
}
else if (princ.sila == drak.sila) {
princ.goto("BuyBigGun");
return ToBeContinue;
}
}



No nic, už vám dám pokoj. Mějte se krásně a v komentářích se podělte o své silvestrovské zážitky:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky