Vánoce, Silvestr, Nový rok - deníčkovský zápisek, 9.1.2014

Tak jsem tu opět s deníčkovským zápiskem, protože na nic jiného zatím nejsou síly. Snad to přežijete. Dlouho jsem nic nenapsala, tak cítím povinnost vás informovat, co se to vlastně děje.

V Dolní Moravě, 1.1.2014



Vánoce 2013
Byly zvláštní. Vánoční náladu pořád nemám, očekávám ji někdy v březnu. Je to jako slavit Vánoce v řijnu. Prostě divné. Ale samotné Vánoce byly hezké, to jo. Každý rok máme živý stromeček, kapry, bramborový salát i rybí polévku. Dostala jsem spoustu hezkých věcí, od pyžama, přes krásnou konev na sypaný čaj, pernamentku na orietnální tance až k čepici, termosce, flashce nebo mikině. Jo, a dostala jsem fixy. Neuvěříte, třicet barev, jsou úžasné! A je tam i šedá a tělová barva! (a ne, není mi pět, ale prostě jsem si přála od Ježíška fixy... nejsem náročný člověk:-D). Dále jsme já a brácha dohromady dostali xbox s kinectem, takže jsme přes celé svátky každý den alespoň hodinu hráli. Z toho vyplývá, že už 26.12. jsem se už téměř nemohla zvednout z postele a celý den jsem se nemohla pořádně pohnout. Horší než posilovna, fakt.

25.12.-29.12.
Návštěvy. Návštěvy, návštěvy, návštěvy. Vánoce s rodinou od otčíma, vánoční pingpongový turnaj v naší garáži, retardovaný strýc u nás doma a ségry s rodinami. Jde mi hlava kolem.

30.12.
...jsme si s přítelem udělali fajn den. Dopoledne přijel k nám, poobědvali jsme u nás (maminka udělala oběd, takže bez práce) a po odpoledním šlofíku jsme si jen my dva zajeli do kina. Už jste viděli pohádku Ledové království? Moc hezká. Osobně jsem nikdy neměla ráda takové ty zpívající pohádky o vílách a mořských pannách a královstvích a princech a princeznách, ale tohle bylo jiné. Zpívalo se tam sice, to jo, ale jinak to bylo vtipné a milé. A i ty píničky byly moc hezké. Od této chvíle vím, s jakou filmovou postavou se můžu ztotožnit. Se sněhulákem. Kdo viděl Ledové království, tak chápe, jak se cítím:-D.

Silvestr 2013
...jsem trávila doma. Přítel je trávil se mnou u nás doma, takže přijel už dopoledne a zajeli jsme si do restaurace na pořádné jídlo - na oslavu posledního obědu v roce 2013. Mňam. Pak jsme jeli k nám a hráli opět xbox. Já jsem v klidu, už jsem si zvykla, nic mě nebolí. Jen teda přítel ráno poté vypadal, že se týden nepohne. Ale to předbíhám. Takže jsme celá rodina hráli na xboxu, pak jsme hráli pingpong (ten už normálně, ne na obrazovce - máme stůl v garáži), pak koukali na televizi a tak. Mamka nachystala nějaké chlebíčky a i když to nebyl nějak šílený a propařený Silvestr, bylo to moc fajn. Vlastně to asi bylo lepší. Asi jsem stará. Mnohem víc mi vyhovuje popíjení pěkně v teple domova. O půlnoci jsme se šli s přítelem projít, ale ze všech těch petard a ohňostrojů vznikla taková mlha, že jsme si spíš připadali jako ve válce někde v zákopu, než jako na Nový rok. Takže jsme šli zase domů a šli spát. Jak na Nový rok, tak po celý rok? Kéžby. Usínala jsem příteli v náručí.

Nový rok 2014
Ráno jsme vstali asi v půl deváté a přítel jel domů. Já si nabalila věci, naobědvala se, vysvětlila kočce, že teď bude pár dní spát ve venkovním domečku a v poledne jsme s našima a bráchou vyrazili na hory. Jeli jsme do Dolní Moravy na čtyři dny, byli jsme ubytování v hotelu Horal. Moc hezký hotýlek, mimochodem, určitě doporučuju. Pokoje velké, žádné kamrlíky. Velká koupelna. Majitelé moc milí, měli to jako svůj rodinný podnik, takže v hotelu vedli restauraci a i tady bydleli. Bylo to takové rodinné. Nejmladší z "majitelů", kterému byl tak rok, se při snídani plazil pod stoly a při večeři pouštěl autíčka po restauraci. Přes den jsme chodili na kopec, naši s bráchou na lyže, já na snowboard. Sněhu maličko, takže jely jen dvě sjezdovky - jedna červená a jedna černá. Černá byla v pohodě, protože na ni nikdo ráno nejezdil a neplantaly se tam pod nohy děti (ona totiž byla dost o hubu, ale tak to se od černé sjezdovky tak nějak očekává). Červená taky fajn, ale bylo tam poměrně dost lidí. Odpoledne se to začalo vyrovnávat, ale počasí nic moc. Technický sníh je pořád jen technický sníh. Navíc v horních polohách byla poměrně mlha. Ale tak lepší než drátem do oka, že. Já se vůbec divím, že někde v naši republice vůbec byl sníh. Takže super, moc hezký výlet.

Po Novém roce
Se pořád učím. Mám zkouškové, takže je to takové nepříjemné, pořád tlačím něco do hlavy, takže pak nemám čas ani náladu psát na blog. Teď už to snad bude lepší, to nejhorší mám doufám za sebou.

Náš stromeček

A co novoroční předsevzetí?

No, nějaké by byly.

1. Být ohebnější. Dopracovat provaz do podoby, kdy bych to mohla použít na vystoupení v choreografii. Zatím jsem pořád nad zemí a každý centimetr níž pro mě znamená skučení - a s tím se vystupuje špatně, musela by být velmi hlasitá hudba. Ale ani ta by nezakryla můj urputný výraz. Nebo spíš útrpný.
2. Zase se pustit do vietnamštiny. Tohle je takové asi celoživotní předsevzetí. Za rok se jazyk naučit nedá a vždy je co zlepšovat, takže tohle ode mně očekávejte každý rok. Letošní rok to není jiné. Svou vietnamštinu bych rozhodně měla posunout dál.
3. Zhubnout. Jo, přes Vánoce jsem asi (nevím, raději se nevážím) trochu přibrala. Asi. Ale nebojte se, žádné drastické diety, na to já nejsem. Prostě budu jíst zdravěji. Po svátcích po tom mé tělo docela volá. Navíc mám před sebou strašáka - 1. března musím být schopná ukázat veřejně břicho, kostým už se mi šije, tedy by to chtělo viditelné břišní svaly. Teď přes Ferdu nejde mé břicho moc vidět (nejsem tak střelená, abych si svůj špek pojmenovala sama, takže se neptejte, proč zrovna Ferda).
4. Víc meditovat. Vnitřní klid, rozumíte...
5. Přežít školu. Už je mi jedno jak, stačí to přežít, víc nepotřebuju.
6. Víc trénovat orient. Sice jsem na trénincích někdy i čtyřikrát týdně, ale chtělo by to udělat si čas i doma.
7. Víc hrát na housle. Vibrato zatím nic moc, jak kdy. Třetí poloha jakštakš, ale žádná jistota. Pátá poloha většinou mírně falešná. Nesmějte se, hraju teprve čtvrtým rokem. Ale přesahy, ty mi jdou. Mám totiž veleruku. Asi začnu s violou, protože na houslích se občas trochu trápím, nemám na své prsty prostor.
8. Míň se nervovat. To snad ani vysvětlovat nemusím:).



A co vy, jaké jste měli svátky a prázdniny?
Dáváte si na začátku roku předsevzetí? Jaké je to vaše nejzajímavější?

Komentáře

Oblíbené příspěvky