Břišní tance Ostrava

Někteří z vás už vědí, že v Tanečním studiu Fatima nějakou dobu tančím orient. A protože jsem vám slíbila fotky a videa z plesu a ze soutěží, rozhodla jsem se napsat tento článek.



V březnu jsme v Akordu v Ostravě pořádali ples našeho studia. Diváci se mohli podívat na všelijaké druhy tance, které se v našem studiu vyučují: břišní tanec, electric boogie, flirt dance, salsa, latina, street dance, balet, break dance, ... Já s břišním tancem vystupovala v pěti choreografiích. Video mám bohužel pouze ze tří.

Choreografie Saidi, Ples Tanečního studia Fatima 2014



Úvodní tanec, Ples Tanečního studia Fatima 2014



Choreografie Valla Valla - pop, Ples Tanečního studia Fatima 2014



Dále jsme se účasnily soutěže Světlo orientu s choreografií saidi (ve které jsem vystupovala i já) a s duo rakssharki. První kolo se konalo v Kopřivnici, odkud jsme si odnesly bronzovou medaili (v hlavní - dospělé - kategorii) ze saidy a zlatou medaili (kategorie do 21 let) s rakssharki, a národní kolo se pak konalo v Uherském Ostrohu. Z tohoto národního kola jsme si přivezly stříbrnou medaili ze saidi a zlatou z rakssharki.

Choreografie Saidi, 2. místo v národním kole soutěže Světlo orientu 2014

A když už jsme byly u toho soutěžení, rozhodly jsme se jet i na Mistrovství ČR v Belly dance, které se konalo v Táboře. Jako studio jsme tam jely s pěti choreografiemi: jedno duo klasika, dvě dua show, jedna malá skupina a jedna mix formace. Nakonec jsme si přivezly tři stříbrné medaile a jednu bronzovou. Já jsem byla ve dvou choreografiích, takže z mistrovství mám doma jednu stříbrnou a jednu bronzovou:).

Choreografie Vějíře, MČR Belly Dance 2014, 3. místo v kategorii Mix formace



Choreografie Charleston, MČR Belly Dance 2014, 2. místo v kategorii Duo show - dospělí




Pokud jste z Ostravy a taky byste rády tancovaly, podívejte se na stránky http://www.fatimaorient.cz/ a přijďte mezi nás! Neustále probíhají kurzy i pro úplné začátečnice. Nejde o dokonalost, jde především o dobrý pocit. A když budete chtít i vystupovat, můžete už příští rok vyhrávat medaile s námi:).

V našem tanečním studiu probíhají kurzy nejenom bříšního tance, ale vybrat si můžete z pestré nabídky: balet, flirt dance, twerk, electric boogie, zumba, jóga, salsa, latina, piloxing, break dance, street dance, stepy, funkční kruhový trénink, body form a spousta dalších kurzů. O všem se dozvíte na stránkách http://www.fatima-ostrava.cz/. Promo video Tanečního studia Fatima zde: http://www.youtube.com/watch?v=V-zWuQTnuck&feature=share.

Rády vás uvidíme:).







Další články, které by vás mohly zajímat:



Komentáře

Oblíbené příspěvky