Prázdniny 2014

Už dlouho jsem nepřispěla žádným deníčkovým zápiskem, takže bych se asi konečně měla podělit, jak jsem si užila prázdniny:).

Letos v Chorvatsku


O tom, jak jsem byla s přítelem ve Španělku, jsem tady už psala. Moc se mi tam líbilo a byla to opravdu dovolená podle mých představ. Pak jsem taky psala, že jsme po návratu nějakou dobu (6 dní!) čekali na kufry. Takže až týden po Španělsku jsem se zase konečně měla do čeho obléct. V den, kdy kufry přišly, jsem zrovna byla na narozeninové oslavě synovců a neteře. Jsem už čtyřnásobná tetička a ségry se asi domluvily, protože všechny děti mají narozeniny v rozmezí jednoho měsíce. Což není špatné, protože se tak může konat jen jedna obrovská oslava (a to mi připadá mnohem lepší, než čtyři malé oslavy).

S přítelem letos ve Španělsku

Týden po oslavě a dva týdny po Španělsku mě čekalo moře podruhé, tentokrát jsem jela s našima a bráchou do Chorvatska. Asi si říkáte, že jsem už na to stará, abych jezdila s našima, ale vzhledem k tomu, že cena byla stejná za tři osoby i za čtyři, tak bych byla fakt blbá, kdybych nejela. Jeli jsme autem, ubytovaní jsme byli v apartmánku v Zatonu (kousek od Zadaru), sami jsme si vařili. Už jen proto byla mamka nadšená, když jsem ji řekla, že pojedu - o vaření jsme se podělily a bylo to. Prvních pár dní trochu pršelo, tak jsme alespoň objeli okolí, udělali pár výletů a navšívili pár míst. Pak už bylo teplo a konečně jsme se mohli vyvalit na pláži. Ale nenechte se mást, opravdu jsme celé dny jen tak neleželi. Asi třikrát jsme byli na tenise a jinak jsme každé ráno chodili běhat. Jop, a taky jsme byli v lanovém centru.

V Chorvatsku jsme si prošli i pár památek

Taky jsme si v Chorvatsku párkrát zašli na tenis

Po návratu z Chorvatska jsem dny trávila také docela aktivně. Byla jsem na grilování s kamarádkami, pak jsem byla na nějaké té rodinné oslavě, s přítelem jsme jeli na výlet do lanového parku a na hřiby, taky jsem byla na grilování s rodinou a známými přítele... Kde jsme mimochodem byli i v aquaparku a na kolečkových bruslích. S našima jsme občas taky vyjeli na nějaký výlet (třeba taky do lanového centra nebo na hřiby), takže paráda. Do našeho tanečního studia Fatima jsem chodila dvakrát týdně na trénink a taky jsem byla na dvou tanečních seminářích. K tomu všemu se ještě přidala oslava narozenin mojí ségry Darči, která má narozeniny jen asi týden po mém svátku, takže oslavu většinou spojíme dohromady (jinak svátky neslavíme). K tomu již zmíněnému svátku jsem od našich a bráchy dostala hru na xbox - Nike + Kinect Training. Takže mám vlastní osobní trenérku, program sestavený přímo na míru a už nějaký čtrnáct dní každý den cvičím. Mám nacvičeno přes 14 hodin. A jsem na to náležitě pyšná :). A když už jsme u toho, pokud někdo máte xbox live účet, tak si mě můžete najít - jak jinak než pod gamertagem "Hogreta". Ale upozorňuju vás, že kinekt se stal mým kámošem - cvičím jako blázen a jen tak mě nikdo nedožene:-D.

Tak to vypadá, když se uspořádá dětská oslava pro mé synovce a neteř

Za tyto prázdniny jsem byla v lanovém centru asi čtyřikrát. Jsem holt (z) opice.

Poslední týden před koncem prázdnin naši odjeli s bráchou pod stan, takže byl nějaké dny přítel na noc u nás a přes den jsem většinou pomáhala jemu a jeho rodičům v práci. Možná vás napadne, že tohle je otrava, ale naopak - já jim pomáhám ráda, baví mě to. Je to lepší, než sedět doma na zadku, navíc jsem tam mezi fajn lidmi a ocitnu se tak ve vietnamském prostředí, což mojí vietnamštině (zatím spíše nevietnamštině) jen prospěje.

S přítelem jsme byli na grilování, kolečkových bruslích, v aquaparku a vyšli jsme si i na nějaký ten výlet

Dne 29.8. byl v našem tanečním studiu den otevřených dvěří. Hlavní lektorka a majitelka studia v jedné osobě mě požádala, jestli bych ji trochu nepomohla s organizací a chodem, takže jsem skoro celý pátek strávila ve studiu. Navíc od září budu vést hodiny orientálního tance pro děti (každé pondělí a středu, pokud je vám 5-12 let a jste z Ostravy, tak určitě přijďte!), takže to byla pro mě i příležitost si nějaké děti přitáhnout. Tak snad se mi to povedlo a dětí budu mít dost. Budu vést dvě hodiny týdně, plus teda tři dny budu mít brigádu za recepcí. A jeden den nebo dva budu chodit na vlastní trénink. Suma sumárum, budu v tanečním studiu asi téměř furt. Ještě to nějak budu muset skloubit s houslemi, violou a školou. A na přítele si vyhrazuju dopoledne. Vietnamštinu se asi budu učit po nocích a nebo ve volných chvílích na recepci, když zrovna nebudou lidé. A do toho všeho budu někdy muset programovat (bakalářka) - a kdo už někdy programoval, tak ví, kolik i nějaká blbina zabere času. Kor kolik času asi tak zabere bakalářka, o které zatím nemám ani ponětí a vůbec zatím netuším, jak to asi tak udělám. Mno, bude se to muset nějak zorganizovat :-D.


Na tréninku orientálního tance


A co vy, jak jste si užili prázdniny? A co vás čeká v novém školním roce?

Komentáře

Oblíbené příspěvky