Sedmé výročí

... a rok se s rokem sešel, a právě dnes slavíme s přítelem sedmé výročí :).



Letos se asi nebudu tolik vypisovat a "fotkovat", přece jenom jsem toho napsala už dost na čtvrté, páté i šesté výročí (a teď si tak nějak uvědomuju, že i tenhle blog už toho má poměrně dost za sebou). Taky jsem toho tento rok dost napsala i do deníčkových zápisků, dávala jsem tady fotky z dovolené ve Španělsku, psala o naší návštěvě adventní Budapeště, psala jsem i slavnosti slavnosti Tết,... Nebudu se tedy opakovat, vždyť tohle všechno najdete v archivu:).


Další články, které by vás mohly zajímat:




Snad jen...
Jsem neuvěřitelně šťastná za to, že mám po svém boku takového člověka, jakého mám.
Ani vlastně nevím, čím jsem si to zasloužila.
Miluju tě - a vždycky budu...

Komentáře

Oblíbené příspěvky