Nový domeček, nový pokojíček

Stavíme domeček. Už pěkně dlouho a pěkně se to táhne. Vevnitř to ještě nevypadá nic moc, ale z venku už má alespoň podobu domu - má zdi, okna i střechu.

Ve svém budoucím pokoji budu mít vstup na balkon, který můžete na fotce vidět v patře napravo. Bude to malinký a útulný pokojíček - takový jsem si vždycky přála. A právě kvůli toho, že jsem se až do teď bez většího brblání dělila o pokoj se svým bráchou, se mi rodiče rozhodli vyhovět. Mohla jsem si svůj pokoj sama navrhnout - sama si určit, jak bude velký, sama si určit, kde budu mít okno, sama si určit, jaký nábytek v něm bude. S návrhem jsem se rozhodla podělit. Není sice úplně přesný (například barva nábytku je trošičku jiná, zdi budou světle béžové nebo kávové, podlaha bude skoro úplně bílá - a jiné drobnosti), ale dá se říct, že mému budoucímu pokoji bude velmi podobný. Co na něj říkáte?
Další obrázky pokoje - viz Celý článek

Komentáře

Oblíbené příspěvky