U Sabky

Tak jsem 7.7.2011 po dlouhé době navštívila svoji sestru Sabču, jejího manžela Zdenka a jejich děti. Po dovolené jsem je všechny dlouho neviděla a potřebovali jsme probrat novinky. A novinek bylo opravdu hodně - nejenom moje dovolená, ale taky narození naši společné neteře Sáry. Sestra Darča totiž během mé dovolené porodila své první dítě, Sárinku. Doufám, že tady budu moc brzo uveřejnit její fotky, zatím mám pouze fotky z porodnice - a tam je celá zmačkaná a opuchlá:-D. Ale i tak je to krásné miminko. Až se Darča trochu vzpamatuje, tak ji budu moct navštívit a určitě i něco nafotím. Teď jsem tedy fotila hlavně své dva synovce - staršího Matýska a mladšího Kubu. Občas na fotkách můžete vidět i mého mladšího bráchu Viléma (10 let), kterého jsem na návštěvu vzala s sebou. Bylo pěkně a ráchali jsme se v bazénu. A tak vzniklo spustu veselých fotek:). Jen se podívejte na krátké video.


Ve videu jsem použila všechny pěkné fotky, ale nechtěla jsem dělat něco dlouhého, takže se fotečky střídají rychle. Takže tady hodím ještě další zajímavé fotečky, abyste si je mohli prohlédnout podrobněji. Jsem pyšná tetička a potřebuji se svými synovci pochlubit:-D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky