Omluva za neaktivitu

Jak jistě víte, na vysokých školách začalo období zápočtů a zkoušek. Z tohoto důvodu v poslední době moc nepřispívám, mám toho holt docela dost a nemám moc času vymýšlet články. A taky nemám moc náladu psát o náročných tématech. Proto se nezlobte, že to teď tady je takové, jaké je. Nemusíte se bát, ve chvíli, kdy škola trošku poleví, tady zase budou články pravidelně:). A možná i smysluplnné:-D. Takže vás prosím o trošku strpení.

A co vlastně jinak dělám, když tedy nejsem u počítače? Učím se do školy (už mám zápočet z psychologie i z angličtiny), trávím čas s přítelem a také pomáhám našim s barákem. Musíme dát zahradu do obyvatelného stavu: staví se tam terasa, vozí hlína, sází stromy - prostě to tam vypadá jako na bojišti. A já se tam často jako na bojišti cítím, bolí mě z toho zahradního boje úplně všechno, ruce mám pomalu vytahané až ke kolenům:-D.

No tak práci zdar a hodně štěstí ve škole pro ty, které právě čekají maturity nebo zkušky.

Komentáře

Oblíbené příspěvky