Vietnam 2013 - minifilm

Konečně jsem dostříhala všechny videa a seřadila všechny fotky. Vznikl z toho malý filmík z mojí letošní cesty do Vietnamu. Fotek jsem měla přes přes 2100, takže když jsem se je snažila někomu ukázat, tak i s výkladem to bylo na čtyři hodiny. Proto jsem se rozhodla to nějak zpracovat a všechno jsem to shrnula do dvaceti minut filmu. Někde se fotky a záběry docela rychle střídají, ale to je záměr - minifilm má spíš vyvolat jakýsi "pocit", nejde o důkladné prohlížení každé jednotlivé fotografie. Ale i tak tam nechybí základní popisky měst a některých památek. Snažila jsem se to udělat tak, aby to nenudilo ani ty, kteří se o Vietnam nějak zvlášť nezajímají - střídám videa s fotkami, střídám hudbu. Tak snad se bude líbit :).
(zvlášť na ten konec jsem fakt hrdá:-D)






Nezapomeňte si přečíst i další články o mé cestě po Vietnamu:

Komentáře

Oblíbené příspěvky