Prokrastinace

Samozřejmě jsem článek na toto téma týdne chtěla napsat hned v pondělí. Jenomže znáte to. Pondělí jsem měla dlouho školu, v úterý jsem měla hodinu houslí a trénink orientu, ve středu jsem byla morálně na dně kvůli školy, ve čtvrtek jsem se tedy hystericky začala učit, pátek se mi nechtělo, v sobotu... No nic, však to znáte. Já myslím, že není nic ukázkovějšího, než napsat článek na téma "prokrastinace" s pořádným "prokrastinováním".

Přesně takhle bych si teď lehla už vůbec nic nedělala


Asi bych s tím měla přestat. Je to něco, co většině lidí hrozně komplikuje život. Jenomže by to chtělo něco, co mě donutí nedělat všechno "až zítra", "až od pondělí", "až od hezkého data", "až od významného data", "až po Vánocích", "až od Nového roku", "až o prázdninách", "až po prázdninách",... Tak víte co? Já začnu hned teď. S něčím málo jsem začala už dřív, dokonce jsem si vyrobila rozvrh (a ti, co sledují facebookovou stránku mého blogu, ho už i viděli), podle kterého se budu jakože řídit . Jak dlouho mi to vydrží, to netuším, ale třeba mě to donutí pořád něco neodkládat. Vyrobila jsem ho hlavně proto, že jsem v jednu chvíli byla ze školy tak zoufalá, že jsem si myslela, že pokud si nezavedu nějaký systém, tak nebudu mít čas snad ani spát a jíst. Do rozvrhu jsem tedy zapojila i to - a světe div se, když se budu svým rozvrhem řídit, tak se i najím a vyspím. Takže co víc si přát, jsem šťastný člověk (jak málo stačí ke štěstí zdeptané studentce, že? :-D).

Vstala jsem v půl osmé. Udělala snídani, vydala tento článek. Teď budu chvilku trénovat a pak se HNED budu učit. Jakože fakt, až do oběda, jak to mám v plánu. Po obědě se zase budu učit, pak budu hrát na housle. Pak budu večeřet a pak se zase budu učit. A večer znova chvilka tréninku, chvíle meditace a spát. Zní to skvěle (ale když si vzpomenu, cožeto za hnusy se to budu celý den učit, už z toho tak euforická nejsem).

Když se tak dívám na ten rozvrh, je možné, že pokud to vydržím tak čtrnáct dní, tak si zvyknu a už mi bude všechno jedno. Ale je poměrně pravděpodobné, že si pro mě do té doby přijedou takoví ti pánové v bílých pláštích.

Taky bych měla něco udělat se svým jídelníčkem. Já s ním už jakštakš něco udělala, ale pořád mám mezery (jako například minulý týden smažené vietnamské jarní závitky, ve čtvrtek a pátek vepřová žebírka, včera smažené bramborové placky,...) Zbytek týdne docela dobré, ale i tak s tím musím něco dělat. Vždycky jde co zlepšit - a já jdu ve čtvrtek na rozbor krve, takže nejvyšší čas to zlepšit co nejvíc to jde.

Ale jinak je mi skvěle! Práci a studiu zdar!


PS: Prosím, neptejte se mě, co ten nadpis znamená. Strýček Google určitě rád najde a poradí. Tetička Wiky i vysvětlí. Já myslím, že článků, které jen hloupě kopírují rozsáhlé definice a vysvětlivky, bylo za tenhle týden už vážně dost.


Jak jste na tom s prokrastinací vy? :)
Nebuďte suchaři a začněte něco hned dneska, prostě hned teď! :-P


Článek byl přiřazen k tématu týdne "Prokrastinace"

Komentáře

Oblíbené příspěvky