Čím méně ví, tím více radí...

Všimli jste si toho? Na internetu se objevuje strašně moc lidí, kteří mají pocit, že mají patent na pravdu. Už jsem opravdu vyřízená ze všech těch blogových poraden, které vedou dvanáctileté až patnáctileté holčičky. Tyto blogy/diskuze/chaty většinou hlásají, že vůbec nezáleží na tom, kolik nám je. Že věk je jenom číslo. Ale já si myslím, že věk je především ukazatel toho, kolik přibližně může mít daná osoba zkušeností.

Vítám vás tady.Ať už jsi holka,nebo kluk,je Ti šest,nebo dvacet,tady najdeš přítele sobě rovného v jakékoliv situaci.Je Ti smutno?Nevíš jak na kluky/holky?Tvůj lovící instinkt vypnul?Vyléčím bolavá srdíčka a pomůžu s pomalým postupem.Samozdřejmě tu budeme brát věci od kamarádství,přez vážný vztah až po manželství :) A že je mi "teprve" dvanáct?Tak to není dobré odůvodnění,proč bych si s ostatními nemohla popovídat o tom,co trápí mne nebo je :) Přeji příjemnou zábavu,a pokud chcete,můžete se u mne v poště přihlásit do kroužkuProblematika vážného vztahu.

No, to teda... Jen nějak nevím, co přesně znamená to "pomoct s pomalým postupem". Ale pořád to není to nejhorší, na co jsem v poslední době narazila, tohle má alespoň hlavu a patu. I tak ale nevím, co bych si s dvanáctiletou holkou povídala o problémech ve vztahu. Co ví dvanáctiletá holka o vážném dlouholetém vztahu? Co ví o sexu a intimitě? Co ví o problémech spojených s ponorkou ve vztahu? S přítelem jsem skoro čtyři roky a i tak si nemyslím, že bych byla schopná radit ostatním. Na tohle prostě nemám ani vzdělání, ani zkušenosti. Můžu tak maximálně říct, co si myslím, že bych v dané situaci dělala já, ale nemůžu posoudit, jestli je to z dlouhodobého hlediska dobré či zlé. Na to je můj vztah ještě pořád příliš krátký. A když už si troufnu říct, co si myslím, že je správné, tak to mám vyčtené z knížek odborníků, takže vlastně jen přeopičkovávám názor těch, kteří danému problému rozumí.

Ahoj lidi jestli potrebujete poradi tak mi napiste s cim potrebujete poradit sem tu provas.P.S
1 Ahoj..jak mam oslnit kluka?
[1] Ahoj bud sama sebou kůlik mara kdyz je holka sama sebou a oslni ho necim hezky.Ba

Dnešní doba nás nutí být nejinteligentnějších ze všech a rozumět úplně všemu. Když se člověk podívá do internetových diskuzí, tak se nepřestává divit. Jeden člověk poučuje druhého o tom, co je dobré, a když se jeden z nich vytrhne z všeobecně uznávaného správného názoru, tak je hned rozebírán ostatními "pseudopsychology". Narazila jsem na článek nějaké mladé (asi čtrnáctileté) holky, která psala o tom, že ve vztahu je nejdůležitější láska a na sexu vůbec nezáleží. Stejně staré holky ji samozřejmě podporovaly - až přišel nějaký mladý muž s tím, že sex je ve vztahu velmi důležitý. A hned byl napadnut tou bandou holek, které mu vykreslily jeho osobnost: prý je to povrchní prase, které nemyslí jen na nic jiného, než na to jedno. A jeho holka je chudák, když má doma takového ubožáka. Další se snažila rozebrat to, že si ten "týpek určitě nikdy ani nevrznul" a je to zakřiknutý panic, co si své choutky může vybíjet jen na internetových diskuzích (což tedy v daném kontextu absolutně nedává smysl). Ano, také si myslím, že je sex ve vztahu důležitý. Nesmí být příliš brzký, ale ve chvíli, kdy se na něj dostatečně (což je dost relativní, že) počká, je rozhodně důležitý - i když se nedá říct, že by bylo všechno jen o něm. Tohle bych tam raději asi ani nenapsala, protože bůhví za co bych byla milými slečnami označena...

Ale z druhé strany jsou tyto diskuze docela zábava. Ráda tam chodím, lidská hloupost je nevyčerpatelný zdroj humoru. A když už tam také něco napíšu, tak se snažím začínat slovy "já si myslím" a "já to vidím tak". Protože vím, že se svým věkem a zkušenostmi se mohu také velmi často mýlit...

Komentáře

Oblíbené příspěvky