Výlet do Jižních Čech, září 2011

Tak jsem se dnes s mamkou vydala na velký výlet do Jižních Čech za prastrýcem a pratetou. Vyrážely jsme už v 5:45 a provoz byl malý, takže jsem cestou tam řídila celou dobu, celých 325km. Rozhodla jsem se tady dát pár fotek z výletu, pak jsem ale objevila tetinu kočku a samozřejmě jsem většinu času fotila hlavně ji:-D. Nevíte, jak obtížné je vyfotit kočku v pohybu. Zvlášť, když máte na foťáku šňůrku, po které kočka neustále skáče.


Viz Celý článek




Výlet byl fajn a i když jsme jeli jen tak na otočku, tak jsme si to užily. Nazpět jsem už řídila jen půl cesty, tak jsem si aspoň v autě zdřímla. Co jiného se tady dá dělat, když jedete s plným břichem. Teta zase nedělala nic jiného, než celou dobu vařila a pekla - no jo, znáte to, příbuzní:-D.



Mimochodem, už jste někdy slyšeli hudrovat krocany? Já si docela pokecala:-D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky