Tak mi taky začíná škola

Tak už došlo i na mě, v pondělí jdu poprvé do školy. Až doteď jsem se mohla školákům smát, ale za chvíli mi to už taky začne. Ale ještě pořád jsem na tom lépe, protože rozvrh jsme si volili sami a mě se povedlo mít vlastně skoro pořád volno:-D. Letní semestr už bude asi horší, ale teď jsem šťastná jak blecha, protože až na čtvrtek, kdy mám docela masakr, je můj rozvrh naprosto vpohodě. Můj desetiletý bratr mi ho může jen závidět:).


Ještě mi tam přibude tělocvik (doufám, že zbyde místo na basketu, pravděpodobně na středu:).
A teď k jednotlivým zkratkám:
ZP = Základy programování
ALG = Algoritmy
LA-IT = Lineární algebra
ZEL = Základy elektroniky
A b/I-FEI = angličtina
červeně jsou značeny přednášky (nejsou povinné) a modře cvičení

Mám z toho upřímnou radost, takhle dobrý rozvrh jsem snad měla naposledy v druhé třídě. Můj desetiletý bácha je na tom tedy rozhodně mnohem hůř:-D. No kéž by to tak vydrželo (tomu ale moc nevěřím:-D)...

Komentáře

Oblíbené příspěvky