Ježíškovská inspirace

Ahoj, tak je to tady. Do Vánoc už odpočítáváme jen dny. My starší už nemáme to štěstí a dárky už nám Ježíšek nenosí - a tak jsme odkázáni na to, co nám kdo koupí a co my koupíme jemu. Každý z nás chce udělat tomu, koho obdarovává, radost. Jenomže jak na to, když nemáme žádný pořádný nápad.

Já s tímhle bojuji každoročně. Dárky pro parntera jsou pro mě naprostý horor - ne proto, že bych mu chtěla udělat radost, ale prostě proto, že mě nikdy žádný dárek, který by mu udělal opravdovou radost, nenapadá. Za ty čtyři roky jsme si dali už tolik věcí, že vymýšlet další je docela náročné. Myslím, že úplně to samé by mohl říct i on o dárkách pro mě. Ale třeba to někoho inspiruje:

Dárky, které jsem někdy dala partnerovi:
  • plyšák (já vím, nuda)
  • trenky s veselým obrázkem (já vím, taky nuda)
  • hrneček s vtipným obrázkem; krigel (ještě větší nuda:-D)
  • přívěšek na klíče (ne k Vánocům nebo k narozeninám, ale jen tak pro radost)
  • polštářek
  • sprchové gely a krémy pro muže
  • rukavice na cvičení
  • posilovací tyč mezi futra (na přitahování)
  • malý skateboard
  • flashka (teď jsou k dostání flashky všech možných tvarů)
  • knížka
  • kýbel plný lízátek (koupila jsem ho v Makru a dala do dárkovějšího balení, těch lízátek tam bylo něco kolem 250 - tohle jde ale použít asi pro jakékoli menší sladkosti)
  • dárkový sypaný čaj
  • dárková pokladnička
  • stolní hra (šachy)
  • přispěla jsem mu nějaký obnos na elektroniku (bezdrátová klávesnice, mobil a externí disk)
  • kalendář s našimi fotkami a popisky
  • pár boxovacích rukavic (ty jsme si koupili společně, abychom si na sobě mohli vybíjet vztek:-D)
  • večeře v restauraci
  • pozvání do kina
Dárky, kterými ještě můžeme obdarovat partnera:
  • nějaký pěkný zapalovač nebo popelník (pokud je partner kuřák)
  • nějaký jeho oblíbený alkohol (pokud partner není abstinent)
  • vlastoručně upečený dort - třeba s vtipnou polevou (pokud umíme péct a partner je na sladké)
  • elektronika - MP4, radio, externí disk, myš, klávesnice, holící strojek pro muže, mobil, tablet, notebook, PC, hi-wi věž, ... (pokud se náhodou topíte v penězích a potřebujete se jich zbavit :-D )
  • oblečení a doplňky- tričko, tílko, mikina, čepice, kravata, motýlek, opasek
  • parfém (pokud váš partner nepoužívá nějaký za dva tisíce a výš - pokud ano, platí stejná poznámka, jako u elektroniky - viz dva body výše)
  • souprava na holení - gel na holení, žiletky, voda po holení
  • dekorace na zeď, plakát či obraz (ale to si musíte být na 100% jistá, že znáte jeho vkus)
  • sportovní náčiní - činky, posilovací závaží na nohy, plavecké brýle, pinpongová pálka, tenisová raketa, potítko...
  • batoh, sportovní tažka
  • enciklopedie
  • řetízek
  • puzzle se společnou fotkou
Dárky, které jsem dostala od partnera:
  • plyšáci (klasika, ale mě to potěší, mám se večer k čemu přitulit:) )
  • polštářek
  • hrníček
  • hodinky
  • dárkový kávový set pro dva - hrníčky, prostírání, míchátka
  • čajový set - konvice, 4 mističky, stojánek na přihřívání
  • trenky na spaní
  • sukně
  • kabelky
  • slovník
  • naušnice z chirurgické oceli
  • stříbrný řetízek s přívěškem
  • kytička (ta potěší kdykoli)
  • flashka
  • láhev Martini
  • vařič rýže (mám ráda praktické dárky:) )
  • taková ta věc na svíčky a vonný olejíček (kdybych jen věděla, jak se to jmenuje:-D)
  • asi půl kila pravého zeleného čaje (možná přeháním, ale je ho spousta:-D)
  • antistresový míček
  • svíčka ve tvaru srdce s optickým vláknem
  • jeho vlastní natočené video (moc krásné:) )
  • pár boxovacích rukavic (viz boxovací rukavice v seznamu "Dárky, které jsem někdy dala partnerovi")
  • večeře v restauraci
  • pozvání do kina
No snad jsem na nic nezapomněla, napsala jsem to, co mě právě napadlo. Třeba si ještě na něco vzpomenu a dopíšu:).

A co vy? Máte ještě nějaký nápad, co dát partnerovi / partnerce ? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky