Stěhování a můj nový pokoj

A je to tady. Celý můj dosavadní život byl nacpán do krabic a kufrů. Poslední noc v bytě jsem ztrávila na matraci na zemi, protože mi odvezli i postel. Nemohla bych být bezdomovec, protože si prostě nedokážu představit, že bych žila s dvěma taškami. Těch tašek bylo mnohem víc, jen spodním prádlem, ponožkami, čepicemi a šálami jsem zaplnila celý velký kufr. Hrůza děs. Mnohem horší ale je, že s sebou tahám i spoustu věcí, které vím, že už mi nikdy na nic nebudou, v novém pokoji je ani nechci - ale prostě je vyhodit nedokážu. A tak se s nimi stěhuji proto, abych je pak stejně narvala někam na půdu:-D.

Ale dost povídání. Tady je pár fotek mého nového pokoje a nového domečku. Můžete srovnat, zda jsem se s návrhem, který jsem tady nedávno publikovala, schodují. Tady je článek s návrhy mého pokoje: http://hogreta.blog.cz/1107/novy-domecek-novy-pokojicek. A tady jsou fotky, jak to nakonec vypadá doopravdy:






Komentáře

Oblíbené příspěvky