Jaro je tady!

Vstávat a cvičit! Právě teď (20.3.2012 6:14) začalo na našem území astronomické jaro! A s tím je spojena spousta důležitých věcí: nové oblečení, jarní boty, rození mláďat, zpěv ptáčků, dlouhé dny, krátké noci, kvetoucí příroda, nové zážitky, nové diety,... A chřipková epidemie.

Ale já se jen tak odradit nenechám. Sice je pravda, že jsem docela nachlazená (mluvím jako starý alkoholik), ale připadám si najedou opravdu nabitá energií. Na zumbě už jsem místy i třikrát týdně, doma si tancuju jen tak pro radost. Bylo by fajn, kdybych svou energii vybila nějak užitečně. No, a když je to jaro, proč si nedát jarní předsevzení, že konečeně splním své resty:
  • Konečně si půjdu vyřídit novou občanku
  • Koupím si sportovní oblečení, které mi chybí (tepláky, ...)
  • Koupím si nový epilační strojek a ten starý krám vyhodím
  • Začnu dělat projekt do ALGII (a s dobrou náladou, nejlépe)
  • Začnu doma dobrovolně a průběžně programovat dřív, než se v těch ukazatelích, zásobnících, frontách, seznamech, třídách a dědění nadobro utopím (také s dobrou náladou)
  • Zavolám kožnímu, objednám se a vyzvednu bráchovy krémy
  • Něco udělám se svojí nefunkční MP4, ale nevím, jestli se mi chce kupovat novou, uvidíme, jestli mi ji nějaký dobrák raději nebude chtít darovat:-D
  • Začnu zase jíst a žít tak, abych se nemusela bát, kdy mě zase překvapí nějaká chřipka - popřípadě těžký zápal plic jako minulé jaro - popřípadě pár centimetrů a kil navíc (tedy zdravě)
  • Vyzvednu si housle z opravy
  • Naučím se to kreténské ÚDKT (není důležité, co je to za zkratku, důležité je, že to musím umět na středu a má to 87 stran A4 textu, který naprosto postrádá smysl)
  • Zase začnu chodit každých 14 dní darovat plazmu
  • Uklidím a roztřídím tu obrovskou hromadu papírů, které mám na kraji stolu - nejen proto, že tam fakt zavazí, ale také proto, že ji potkan okusuje a začínám se bát, aby v ní nebyly i třeba nějaké smlouvy od O2 nebo od banky (poslat jim zpět cosi ohryzaného, to by asi taky neměli radost)
  • Zasadím další várku bylinek
  • Zavolám sestrám a každou z nich navštívím a každé z nich pohlídám alespoň jeden den děti
  • Půjdu mamce koupit dárek k narozeninám
  • Oběhnu všechny možné úřady a společnosti a změním svou doručovací adresu
  • Vyzvednu si balík z pošty dřív, než ho pošlou zpátky
  • Koupím externí disk a přehraju tam všechny rodinné fotky z posledních pěti let
  • Nechám vyvolat některé fotografie a doplním album
  • Koupím si bezbarvý lak na nehty a přestanu si je hryzat
To je asi tak všechno. Fíha, dvacet bodů. No každopádně - čím dříve to vyřeším, tím dříve ze mě spadne ten těžký šutrák. A co vy, nemáte taky nějaké nesplněné resty? Teď je ta správná doba s tím něco udělat! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky