Odjezd směr Chorvatsko

Mnoho z vás asi čeká na další článek o Vietnamu, bohužel si budete muset počkat ještě nějakou chvíli. Moje cestovatelská dušička totiž asi nezvládne být dlouho na jednom místě, takže v době, kdy si čtete tento článek, sedím v autobuse a jsem - předpokládám - už někde na hranicích Chorvatska. Tentokráte jedu s našima. Přítel do Chorvatska nemůže, protože i když je Chorvatsko od 1.7. v EU, tak není v Shengenském prostoru. Ale nevypadá, že by mu to nějak zvlášť vadilo, myslím, že si ode mě na chvíli rád odpočine:).

Jedu na devět dní, takže poté opět začnu psát. Budu pokračovat v seriálu Střípky z Vietnamu a možná napíšu i nějaký článek o Chorvatsku - uvidím, kolik toho za těch pár dní uvidím (moc hezká věta, ne?). Musím využít času, kdy mě ještě nic neváže, protože pak už začíná škola - a bakalářka a práce ve firmě. Jen když na to pomyslím, tak mám pocit, že se mi nafukuje hlava. Tak na to zatím raději nemyslím. Myslím na moře, které mě za chvíli čeká. A taky na to, že tady třeba zhubnu to, co jsem ve Vietnamu přibrala - součástí zájezdu je totiž dvakrát denně cvičení. Teda ne, že bych si připadala tlustá, ale připadám si taková rozprdlá. Chtělo by to se dostat do formy a zase trochu posílit. Přece jenom jsem téměř měsíc a půl skoro nesportovala (když nepočítám občas nějaké ty brusle, tenis nebo běh) a neměla ani taneční tréninky.

Myslela jsem, že stihnu přednastavit nějaké články, ale nestihnu. V poslední době jsem chodila pořád na nějaké návševy, protože všichni chtěli vypravovat, jaké to bylo ve Vietnamu. Hodně času jsem také trávila s přítelem. Také se mi vrátila kamarádka po roce z Číny a navíc se do toho všeho musím balit. Takže napíšu, až budu mít trochu víc klidu:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky