Umíte hrát poker?

Hloupá otázka. Zatímco někdo by po tom, co ho dvakrát hrál se starším bráchou, řekl, že hrát umí, jiný si něco takového netroufne říct ani po několika letech hraní. Tak jinak. Říkají vám něco pravidla pokeru a strategie pokeru?
Pokud ne, ale chtěli byste s tím něco udělat a naučit se hrát, myslím, že nejlepší začátek je na pokerstars.cz. Tady je jedno, jestli si chcete občas zahrát jen tak pro radost, a nebo do toho chcete investovat čas a peníze a zkusit si i něco přivydělat. Můžete se postupně propracovávat výš a výš - a co víte, třeba se jednou zúčastníte i nějakého pořádného pokerového turnaje a vyhrajete spoustu peněz. Protože téměř každý, kdo v pokeru něco znamená, začínal na PokerStars. Tak proč by se to nemohlo povést třeba právě vám?


Na tomto webu se mi líbí, že pokud chci, můžu hrát úplně zdarma. Stačí si stáhnout bezplatný pokerový software, založit si vlastní účet a začít hrát. Nemusím do toho investovat okamžitě, když zatím nic neumím. Můžu se učit jak dlouho budu chtít a jednou se prostě rozhodnout, že už toho umím dost natolik, abych do toho mohla dát nějaké peníze.

Pro mě bylo docela překvapující, že existuje tolik různých pokerových her. Zatímco ten nejznámější - Texas Hold'em - jsem už občas na nějakém webu hrála, tak všechno ostatní pro mě byla novinka. O to větší chuť jsem měla všechno prozkoumat a zkusit si zahrát i jinak, než jsem zvyklá.

PokerStars je důvěryhodný, je to největší pokerová síť světa - tedy se člověk nemusí bát, že to, co vyhraje, mu nebude proplaceno. Moc se mi líbí celé prostředí této sítě: najdete zde i podrobné tutoriály, návody a jiné videa. Pokerstars vám tedy nejenom umožní hrát, ale také vás hrát naučí. Je to tedy vhodný začátek i pro úplné začátečníky.

Přeji hodně štěstí!

Komentáře

Oblíbené příspěvky