Zpátky ve škole a příští týden v Anglii

Já vím, že mě asi budete mít za blázna, ale já už se do školy docela těšila:-D. Zkoušky jsem úspěšně ukončila už 12.1. a od té doby jsem byla doma. Tento týden v pondělí mi začal nový semestr a zatím jsem z předmětů docela nadšená. Zvlášť z matematiky - je krásné být mezi slepými jednookým králem. Podle pohledů spolužáků a podle chlapce, který na prvním demonstrovaném cvičení, ve kterém seděl vedle mě, škrtal už i v naprostých základech, posuzuju, že na tom zase tak zle nebudu. Chodila jsem na gympl s rozšířenou vyukou matematických předmětů - a tato "matematická analýza pro IT" se mi shoduje snad se vším, co jsme brali ve čtvrťáku. Jako závěrečný projekt prý budeme dělat průběhy funkcí (ty jsem měla i na maturitě) a na první přednášce se probíralo nekonečno ze všech stran (což už z hodin informatiky na střední také docela znám). V logických obvodech jsme se zase dozvěděli, že 1 + 1 = 1, pokud jsem však ve dvojkové soustavě, pak samozřejmě, že 1 + 1 = 10. A k tomu všemu je x * x = x a x * x * x * x * x se zase rovná x. Upřímně mě to ani moc nepřekvapuje. Naopak mi to připadá opravdu zajímavé. Vyuka angličtiny na výšce je fraška. Anglicky sice nerozumím vůbec nic a v hodinách jen tak koukám, jak se lidi baví o prafabrikovaném betonu (hehe, jedno z mála slov, které mi google přeložil), ale udělat zápočet by, pokud by měl dostatek času na přípravu, udělal asi i můj desetiletý bratr:-D. Takže pohoda. Řeknu vám, že na střední bych se nechtěla vrátit. Ne kvůli učitelům nebo probírané látce, ale kvůli tomu drilu a každodenního stresu. Každý den testy, písmeky, zkoušení, čtvrtletky, úkoly, přípravy, seminárky, referáty, fuj. Fuj fuj. Ne, děkuji, na té výšce je mi vážně mnohem lépe. Nezávidím vám to:-D.

Příští týden odlétám s kamarádkami do Anglie za jinou kamarádkou (ještě jsem se jí nezeptala, zda ji mohu jmenovat, takže zatím jen takhle:-D), která tam studuje čínštinu. Ve středu odlétáme, doufám, že všechno dopadne dobře a brzkých ranních hodinách úspěšně dorazíme do Nottinghamu. Bude to další příležitost fotit a celkově poznat, jak to na velkých univerzitách v Británii chodí. Určitě napíšu na toto téma nějaký ten článek a určitě i udělám s kamarádkou rozhovor o tom, jaké to je studovat v zahraničí:). Už se moc těším, je to s tou "naší holčičí partou" první takhle velká akce, kterou společně podnikneme. Snad se zvládneme přes internet odbavit. Na letištích v Anglii prý navíc probíhají namátkové kontroly kvůli zákonu o porušování autorských práv - prý, když vám najdou v notebooku, v mobilu nebo prostě někde něco staženého či vypáleného, tak vám můžou přístroj zabavit nebo zničit :-D. Vím, že pravděpodobnost, že zkontrolují zrovna nás je malé, ale kdybyste věděli, jaké štěstí má jedna nejmenovaná kamarádka na cestování, tak byste věděli, že se obávám docela oprávněně:-D. Takže já pro jistotu z mobilu asi všechno smažu. To "štěstí" na cestování začínám mít taky, toto pondělí jsem zjisitla věc, která mohla jakoukoli moji cestu zrušit. Naštěstí se (a teď s opravdovým obrovským štěstím) podařilo v úterý vše vyřešit a vypadá to, že už jsem zase právoplatná občanka ČR :-D. Takže pokud už půjde vše bez problémů, pak mě tu budete mít opět v neděli 19.2., asi taky někdy v noci. No, a jak se vrátím, tak to naši odjíždějí do Rakouska na hory (jely bych taky, ale nemůžu chybět ve škole na stejných cvičeních dvakrát po sobě), takže ke mně příjde přítel a uděláme si pěkných pár dní spolu v teple u krbu. Prostě to od teď vypadá na krásný zbytek února. Snad se mi podaří napsat nějaké články dopředu, ať to tady tolik dní jen tak nestojí:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky