Hurá, sláva.

Tak jsem úspěšně ukončila svůj první ročník na vysoké škole. Jsem ten typ, co před zkouškami hodně stresuje, proto je pro mě lepší, když to mám co nejdříve za sebou - a tak jsem si všechno dala buď na předtermín a nebo na úplně první termín. Sice je pravda, že v posledních třech až čtyřech týdnech jsem se učila jako magor, v některých dnech jen 6 hodin, ale některé dny byly dost šílené - to jsem vstala v osm, v půl deváté se začla učit a pouze s přestávkami na oběd, večeři a záchod jsem se učila třeba do půlnoci.

Ale mám to za sebou. Dopsala jsem poslední písemku, už čekám jen na jeden výsledek. A vzhledem k tomu, že jsem si v matematické analýze nahrabala spoustu bodů, si myslím, že ať bude výsledek jakýkoli, tak mi to nárok na stipendium nevezme. Takže hurá sláva - budu zase o pár tisíc bohatší:-D. A vzhledem k tomu, že mě na místo geodeta tyto prázdniny nevezmou, protože práce je málo a brigádníky neberou (a ani ty pravidlené), tak je fajn, že i tak budu mít možnost si našetřit na nějakou pěknou dovolenou příští rok. Tento rok s přítelem asi do zahraničí nepojedeme, ale co my víme, třeba se naskytne nějaký pěkný last minute. Každopádně to vypadá, že letoští prázdniny strávíme v Česku - a já mám aspoň možnost do příštích prázdnin našetřit o trošku více.


Zároveň jsem od maminy dostala dáreček za to, že jsem to všechno tak pěkně zvládla - nové kalhoty a vršek k břišním tancům. Ve stejné barvě, jako mám šátek. Jsem z toho nadšená, moc se mi to líbí. O důvod víc se zase začít pořádně snažit. A o důvod víc zase trochu zhubnout přes břicho :-D. A ano, daný zázrak můžete vidět na obrázku vpravo:-D.


A co všechno z toho plyne pro vás? Samozřejmě, budu více psát a více se blogu věnovat. Přece jenom - tří a půl měsíční prázdniny nemá jen tak někdo, byla by škoda toho nevyužít:). A taky mám konečně čas odpovědět na některé komentáře, takže právě odpovídám jako zběsilá:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky