Ještě chvilku

... a zase budu psát. Já vím, nudíte se. Tak bych vám alespoň mohla napsat nějaké ty novinky.

Škola
Další zápočet za mnou, tentokrát z UDKT(úvod do komunikačních technologií). Na tento zápočtový test jsem se učila týden. Ale vyplatilo jsem. Na to, abych si nezhoršila průměr kvůli stipendiu, jsem ho potřebovala napsat na 75%, tedy 15 bodů z 20. Nakonec jsem měla bodů 19, takže dobré. Jen ty zkratky, které jsem do sebe narvala, budu ještě nějakou dobu vysypávat. V každé kapitole jich bylo 30-50, počítala jsem to. GSM, NMT, SHA-1, 3DES, PESQ, PAMS, ACR, RSA, MD2,RTP, SDP, ADPCM, ADSL, GPON, WDM-PON, RIPE, ASIN, DHCP, FDMA, AMPS, HSCSD, E-EDGE, UMTS, HSDPA, BSS, DNS, ... No prostě mi z toho jde teď tak trošku hlava kolem:-D. A teď do sebe postupně zase začnu nasypávat algoritmy, které píšu ve středu.

Domov a okolí
Aby se mi lépe učilo, jela jsem s našima o víkendu na chatu a učila se na čerstvém vzduchu. Hodím sem nějaké fotky. Když jsem pak jela vlakem domů, abych mohla být nějaký ten volný den i s přítelem, vypadala jsem jako exot. Přes jedno rameno jsem měla notebook, přes druhé obrovský foťák a v ruce jsem držela přepravku s potkanem. Byl na mě poměrně legrační pohled.
Rodina
Také jsem po dlouhé době viděla svojí neteř a ségru. Ta první neuvěřitelně vyrostla, ta druhá se zase neuvěřitelně zmenšila. Jak to ty moje sestry dělají - stačí, aby byly jen pár měsíců po porodu, a vypadají jako starší sestry svých vlastních dětí. A to nekecám. Starší ségra ještě před dvěmi lety, když byla těhotná s DRUHÝM dítětem (ale bříško jí ještě nebylo vidět), přijela na koupák, udělala si culíčky, chytla své první děcko, označila ho za "to je můj malý bratříček" a šla na koupaliště za dětské vstupné, jakože je jí 15!! A všichni ji to sežrali. A teď, co porodila druhá ségra, je to zase podobné. Asi závidím:-D. Jestli já budu vypadat ve 28 letech aspoň na 20, budu štěstím bez sebe:-D ... To jen tak mimochodem pro ty, co mi píší, že vypadám na patnáct a ať se sebou něco udělám. Musela bych být postavená na hlavu, abych se dobrovolně chtěla "zestaršit" :). Čím déle mi to takhle vydrží, tím líp. Nebudete tomu věřit, ale vypadat starší není žádná výhra.
Tato fotka má krycí název "Jak zabít bratra florbalkou".


To je asi tak všechno, už mě nenapadá, co bych tak ještě napsala. Snad jen, že kdybyste měli nějaký nápad na článek nebo byste chtěli znát můj názor na nějakou určitou věc, tak mi své nápady klidně můžete do komentářů napsat, třeba se mi něco zalíbí a ráda napíšu:). Mějte se fajn a stále držím podobně učícím se nešťastníkům hodně štěstí:).

Komentáře

Oblíbené příspěvky