mixer.cz

Musím konstatovat, že tentokrát seznam strčil google do kapsy. Tohle tady ještě nebylo. O čem mluvím? O hudební televizi mixer.cz. Pro někoho, jako jsem já, je to ohromně užitečné.

Jak myslím to "někoho, jako já"? Mám hrozně špatnou paměť na jména. A nejenom ty "lidská", ale také jména písniček, firem, organizací,... Prostě to jde nějak kolem mě. Proto mi mixer maximálně vyhovuje. Podle nálady si člověk vybere, jaké písničky chce pouštět a ono to písničky pouští z vlastního playlistu. Občas tak narazím na něco, na co jsem už dlouho chtěla narazit, ale protože jsem nevěděla, jak se to jmenuje, tak jsem neměla šanci to nějak najít. Nyní, když uslyším písničku, kterou mám ráda, tak nejenom, že konečně zjistím, jak se jmenuje, ale navíc si ji můžu dát do "oblíbených" - a nemusím si zakládat žádný nový účet, stačí mi jen stávající email na seznamu.

A co vy, už jste mixer vyzkoušeli? Jestli ne, určitě tam skočte a pak mi napište, co si o tom myslíte. Má to u vás šanci:)?

Komentáře

Oblíbené příspěvky