Novinky 10.6.2012

V době, kdy čtete tento článek, jsem (doufám) už u sestry. Abych to osvětlila, velmi pravděpodobně jsem vyjela v 5:47 jedním autobusem a jestli jsem nepopletla ani místa přestupu, ani autobusy a ani nic jiného, tak jsem v 7:08 měla dorazit k sestře (mám dvě starší sestry, tak ta mladší z nich). Pokud jsem nedorazila, tak jste asi svědky mého posledního článku. Hledejte mě někde v Moravskoslezském kraji.


V posledních dnech tak nějak vymýšlím, co bych dělala. Už jsem navštívila nejstarší sestru i s dětmi, ale ti teď odjeli na dovolenou. Tak jsem se rozhodla navštívit i "mladší starší" sestru a malou neteř. Jinak dělám tak nějak všechno, co mě baví. Chodím na zumbu a na břišní tance, hraju na housle, učím se vietnamštinu. Přítel teď bohužel musí pořád pracovat, takže spolu moc času netrávíme. Snažíme být spolu alespoň jeden den v týdnu. Ale z druhé strany aspoň bude mít penízky a příští rok třeba vyrazíme na dovolenou do Vietnamu:). Když bych však nyní měla to, s kým chodím, posuzovat podle toho, s kým trávím nejvíce času (když nepočítám rodinu), tak musím konstatovat, že asi chodím se svojí učitelkou z flétny a houslí:-D. Už se běžně vídáme dvakrát týdně. V pátky mívám hodinu (nebo spíš hodiny - bývám tam od 13:30 do 16:15), navíc mám různé předehrávky, zkoušky a tak. V úterý jsme spolu byly na nějakém koncertě. Už máme domluvené, že příště zajdeme někam na skleničku. A taky mi slíbila, že mi půjčí psa:-D. Uznávám, že člověku, který tohle nikdy nezažil, musí náš vztah připadat neuvěřitelně divný. Většinu hodiny se prořehtáme jak dvě puberťačky. Co na tom, že je stejně stará, jako moje mamka. I když - možná právě proto.

Příští týden jedu na víkend na chatu. Ne s rodiči, ale se spolužáky a s přítelem. Bude to fajn, krásná příroda, grilování, zábava. Spolužákova chata leží uprostřed ničeho. Když jsme minule prosili řidiče autobusu, aby nám zastavil uprostřed polí, musel si myslet, že jsme asi všichni něco šlehli. Určitě sem potom přidám nějaké "zábavné" fotografie. Budu fotit i dnes a určitě sem dám i nějaké fotky malé neteře. Také jsem se rozhodla, že se mi už docela hromadí další otázky do videoodpovědi/článkoodpovědi, tak se ještě rychle ptejte a já bych to asi tak během dvou týdnů mohla nějak zpracovat. Jen vás prosím - podívejte se před tím, než se na něco zeptáte, na moji první vidoodpověď - ať se zbytečně neptáte podruhé:). Ptát se i nadále můžete ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky