Neteřina oslava narozenin

Moji malou neteř Sáru jste na fotkách na blogu už určitě viděli. Nyní je jí rok, takže jsem se rozhodla pomoci jedné z mých sester s přípravou narozeninové oslavy. Upřímě, takové oslavy jsou spíš pro tatínka a pro rodiče pozvaných dětí, ale tak co se dá dělat:-D.
Celé dva dny jsme gruntovaly barák (zkuste si to s dítětem na rukou, budu mít po tomto víkendu svaly jak kulturista), ale mělo to i své kladné stránky - už zase jsme měly možnost dělat něco "sesterského". Nikomu to neříkejte, ale po tom, co jsme celou sobotu uklízely a pořádně nejedly, jsme o půlnoci odpadly na gauč, vytáhly kbelík zmrzliny a cpaly se :-D. Půlnoční sesterskou svačinku jsme teda neměly hodně dlouho (jestli vůbec kdy). Co se týče oslavy v neděli, přišlo několik lidí s ročními dětmi a pak ještě i moje druhá ségra s rodinkou (manžel + dva malí kluci). Lidí jak hodin na kostele, místy jsem nevěděla, kde mi hlava stojí. Ani nebudu říkat, kolik tam bylo dětí:-D. Ale ukážu vám nějaké fotky:).


Tohle jsem já a moje "starší-mladší" sestra Darča. To znamená, že je starší než já, ale z mých dvou starších sester je to ta mladší:-D. Tak co, jsme si aspoň trošku podobné? :)

Tohle jsem já s malou oslavenkyní - mojí neteří Sárou, dcerou "starší-mladší" sestry.

Na této fotce máte možnost vidět moji neteř a dva synovce pěkne pohromadě:).

Další fotky "z akce":

Komentáře

Oblíbené příspěvky