Jen se ptejte:)

Začaly se mi množit všelijaké dotazy na mou osobu, na můj život, na moje studium a na věci kolem blogu. Poté, co jsem zjistila, že některé otázky vidím už třeba po druhé nebo po třetí, jsem se rozhodla, že pro všechny vaše otázky vyhradím jeden článek. Jak potom odpovědi zpracuji, to ještě nevím - zda formou článku či nějaké videoodpovědi nebo něčeho podobného. Každopádně odpovím až ve chvíli, kdy se mi nashromáždí otázek dostatek. Proto vás chci poprostit: ptejte se na co budete chtít, ale moc vás prosím, přečtěte si, zda se na stejnou věc nezeptal už někdo před vámi. Moc mi to usnadní práci. Dále bych vás chtěla poprosit, abyste se ptali pouze na to, co vás opravdu zajímá. Co se strhla vlna videodeoodpovědí, tak najednou blogery zajímá snad pouze to, jaký je čí oblíbený zpěvák. Nevěřím tomu, že to tolik čtenářů doopravdy zajímá. Hodně lidí si tímto způsobem snaží udělat reklamu a tak do těch komentářů prdnou první otázku, která je napadne. Proto prosím, ptejte se na to, co vás zajímá. Já pak aspoň nezabiju půlku článku (nebo půlku videoodpovědi) tím, že budu odpovídat na otázky, na které nikdo odpověď nechce. Ušetříte tím čas nejen mi, ale především sobě. Pokud vás však opravdu zajímá, jaký je můj oblíbený zpěvák, tak se samozřejmě klidně zeptejte:)... (ne, neptejte se, odpovím vám rovnou: nemám žádného oblíbeného zpěváka:-D). Doufám, že chápete, jak to s tím zpěvákem myslím. Byl to jen příklad:).




Aktualizace 14.ledna 2015:

Z důvodu nízkého počtu dotazů jsem se rozhodla odpovídat i na ask.fm - protože než se mi většinou shromáždí větší množství dotazů, trvá to i půl roku, tak nechci, abyste tak dlouho čekali. Pokud se tedy chcete zeptat a chcete odpověď v nějakém reálném čase, pak se ptejte ZDE:

http://ask.fm/hogreta

Komentáře

Oblíbené příspěvky